Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator Call-center
Amaya
27 noiembrie 2011
Chișinău
Functia: Call-Center Operator
Scopul general al functiei: Asigurarea relatiilor Client - Compania
Obligaţiile de serviciu:
1.Asigurarea serviciului clientela.
- preluarea apelurilor clientilor;
- oferirea de asistenta telefonica clientilor;
-acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului.
2. Respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabilita.
-asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate.
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client.
Abilităţi: Comunicarea avansata si eficientă,
Posedarea unei voce placute,
Utilizarea mijloacelor tehnice de birou etc.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea perfecta limbii romane si ruse,
- cunosterea limbii engleze va fi un avantaj;
- cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)
Experienţă profesională: expirienta de lucru in Call-Center va fi un avantaj.
Studii: studii minime liceul (collegiul)
Atitudini/comportamente:
responsabilitate,
respect faţă de oameni,
disciplină,
rezistentă la efort şi stres,
tendinţă spre dezvoltare profesională continuă,
atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi .
Se ofera: Pachetul social deplin, nivelul mediu de salarizare, conditii de lucru bune, posibilitatea de crestere profesionala.
Scopul general al functiei: Asigurarea relatiilor Client - Compania
Obligaţiile de serviciu:
1.Asigurarea serviciului clientela.
- preluarea apelurilor clientilor;
- oferirea de asistenta telefonica clientilor;
-acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului.
2. Respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabilita.
-asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate.
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client.
Abilităţi: Comunicarea avansata si eficientă,
Posedarea unei voce placute,
Utilizarea mijloacelor tehnice de birou etc.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea perfecta limbii romane si ruse,
- cunosterea limbii engleze va fi un avantaj;
- cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)
Experienţă profesională: expirienta de lucru in Call-Center va fi un avantaj.
Studii: studii minime liceul (collegiul)
Atitudini/comportamente:
responsabilitate,
respect faţă de oameni,
disciplină,
rezistentă la efort şi stres,
tendinţă spre dezvoltare profesională continuă,
atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi .
Se ofera: Pachetul social deplin, nivelul mediu de salarizare, conditii de lucru bune, posibilitatea de crestere profesionala.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 noiembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut