Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Operator call center
                                                                
                                                                            MoldovaSecurity
                                                                        
                            24 februarie 2014
                            Chișinău
                        
                    Obiectivul postului : Administrare,control  prin telefon a diverselor produse si servicii conform contractelor aflate in derulare.
Atributii specifice postului :
• Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate
• Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care firma le are cu firmele partenere,etc.
• Ofera informatii conform criteriilor transmise de catre client si conform conditiilor transmise de catre superior
• emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii
• verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in, baze de date, etc
• completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei
• preda formularele de comanda si reclamatii catre Director Tehnic
• foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
• utilizeaza programele de calculator :Word, Excel,
• utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet, softuri firme partenere/colaboratoare
• se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firmele colaboratoare
• urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi
Trimite-ti CV-ul pe email: cv@moldovasecurity.md
                            
        
    Atributii specifice postului :
• Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate
• Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care firma le are cu firmele partenere,etc.
• Ofera informatii conform criteriilor transmise de catre client si conform conditiilor transmise de catre superior
• emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii
• verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in, baze de date, etc
• completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei
• preda formularele de comanda si reclamatii catre Director Tehnic
• foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
• utilizeaza programele de calculator :Word, Excel,
• utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet, softuri firme partenere/colaboratoare
• se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firmele colaboratoare
• urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi
Trimite-ti CV-ul pe email: cv@moldovasecurity.md
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                24 februarie 2014
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.