Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call center
ICS Amaya Group SRL
6 august 2013
Chișinău
O companie cu capital străin anunţă concurs pentru suplinirea funcției vacante de Operator Call Center.
Astfel, dorim să se alăture echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise și flexibile care vor avea urmatoarele responsabilități:
- preluarea apelurilor de intrare și consultarea clienților,
- identificarea și cercetarea neclarităților clienților utilizînd sistemul computerizat,
- urmărirea procesului de rezolvare a cerințelor clienților ce nu pot fi soluționate momentan,
- să completeze tabele de raport ale clienților și să întocmească alte rapoarte relevante.
Care sunt cerinţele pentru acest post?
- studii superioare,
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, l. engleza va fi un avantaj,
- abilităţi analitice,
- amabilitate, abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor,
- capacitatea de a învața rapid și claritate în exprimare,
- dinamism, inițiativă, atitudine pozitivă, orientată către client,
- capacitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii,
- cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Noi iți oferim:
- pachet salarial atractiv,
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru plăcut,
- lucrul într-o echipă de oameni tineri și dinamici, entuziaşti și profesionişti, care au excelente oportunităţi pentru dezvoltarea profesională și personală.
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-ul la adresa electronică hr@amayamoldova.com indicînd poziția la care aplică. Termenul limită de aplicare a CV-ului este 18 august 2013. Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numărul de telefon (022) 263-263. Vom fi bucuroşi să colaborăm.
Astfel, dorim să se alăture echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise și flexibile care vor avea urmatoarele responsabilități:
- preluarea apelurilor de intrare și consultarea clienților,
- identificarea și cercetarea neclarităților clienților utilizînd sistemul computerizat,
- urmărirea procesului de rezolvare a cerințelor clienților ce nu pot fi soluționate momentan,
- să completeze tabele de raport ale clienților și să întocmească alte rapoarte relevante.
Care sunt cerinţele pentru acest post?
- studii superioare,
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, l. engleza va fi un avantaj,
- abilităţi analitice,
- amabilitate, abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor,
- capacitatea de a învața rapid și claritate în exprimare,
- dinamism, inițiativă, atitudine pozitivă, orientată către client,
- capacitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii,
- cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Noi iți oferim:
- pachet salarial atractiv,
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru plăcut,
- lucrul într-o echipă de oameni tineri și dinamici, entuziaşti și profesionişti, care au excelente oportunităţi pentru dezvoltarea profesională și personală.
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-ul la adresa electronică hr@amayamoldova.com indicînd poziția la care aplică. Termenul limită de aplicare a CV-ului este 18 august 2013. Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numărul de telefon (022) 263-263. Vom fi bucuroşi să colaborăm.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 august 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut