Operations Specialist - Italian Market (Remote)
12 000 – 15 000 lei pe lună
International Fashion Company
5 decembrie 2025
La distanță
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
Remote
Despre companie
Suntem o companie internationala din fashion B2B, lucram cu branduri cunoscute din segmentul premium. Gestionam liste de stoc, comenzi si livrari internationale. Cautam o persoana organizata, cu gandire tehnica, atenta la detalii si cu limba italiana, care vrea sa se dezvolte intr-un mediu de lucru dinamic.
Descrierea rolului
Operations Specialist - Italian Market este responsabil de gestionarea comenzilor cu furnizorii italieni, verificarea corectitudinii comenzilor in raport cu comenzile clientilor, urmarirea termenilor de livrare de la furnizori catre depozitul companiei si asigurarea unei comunicari fluente intre furnizori si echipele interne (Operations, Buying, Warehouse, Finance).
Este un job operational (nu comercial), potrivit pentru persoane carora le place sa lucreze cu date, tabele si procese clare. Vei lucra zilnic in sistemele interne si in Excel si vei comunica in italiana cu partenerii din Italia si in romana cu colegii din companie.
Responsabilitati principale:
Procesarea si trimiterea comenzilor catre furnizorii din Italia
Verificarea corectitudinii comenzilor (brand, modele, cantitati, preturi, termene)
Urmarirea termenelor de livrare si statusului comenzilor pana la sosirea in depozit
Organizarea livrarilor (picitakup) cu furnizorii si partenerii de transport
Gestionarea platilor catre furnizori impreuna cu Finance (confirmari, documente)
Comunicarea cu furnizorii si logistica pentru eventuale clarificari sau modificari
Gestionarea neconcordantelor (cantitati lipsa, erori de pret, intarzieri) impreuna cu echipele interne
Inregistrarea datelor si documentelor in sistem (proforme, facturi, packing list etc.)
Colaborarea cu echipa de Customer Operations pentru alinierea cu comenzile clientilor
Cerinte:
Cunostinte solide de utilizare a calculatorului, in special Microsoft Excel
Gandire organizata, tehnica si atentie la detalii
Abilitati bune de comunicare scrisa
Limba italiana: nivel mediu sau superior - obligatoriu (emailuri, documente)
Limba engleza: nivel mediu – avantaj
Experienta in operatiuni / logistica / customer service / lucru cu furnizori B2B este un plus, dar nu obligatorie
Conditii de lucru:
Program: 9:00 – 18:00
Format: Remote
Salariu: 12.000 – 15.000 lei net, cu potential de crestere
Beneficii:
Echipa tanara, dinamica si prietenoasa
Training si dezvoltare profesionala
Reduceri speciale la produse de brand
Candidatii interesati sunt invitati sa trimita CV-ul la hr@fashiondealer.it, mentionand Operations Specialist - Italian Market in subiectul e-mailului. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Suntem o companie internationala din fashion B2B, lucram cu branduri cunoscute din segmentul premium. Gestionam liste de stoc, comenzi si livrari internationale. Cautam o persoana organizata, cu gandire tehnica, atenta la detalii si cu limba italiana, care vrea sa se dezvolte intr-un mediu de lucru dinamic.
Descrierea rolului
Operations Specialist - Italian Market este responsabil de gestionarea comenzilor cu furnizorii italieni, verificarea corectitudinii comenzilor in raport cu comenzile clientilor, urmarirea termenilor de livrare de la furnizori catre depozitul companiei si asigurarea unei comunicari fluente intre furnizori si echipele interne (Operations, Buying, Warehouse, Finance).
Este un job operational (nu comercial), potrivit pentru persoane carora le place sa lucreze cu date, tabele si procese clare. Vei lucra zilnic in sistemele interne si in Excel si vei comunica in italiana cu partenerii din Italia si in romana cu colegii din companie.
Responsabilitati principale:
Procesarea si trimiterea comenzilor catre furnizorii din Italia
Verificarea corectitudinii comenzilor (brand, modele, cantitati, preturi, termene)
Urmarirea termenelor de livrare si statusului comenzilor pana la sosirea in depozit
Organizarea livrarilor (picitakup) cu furnizorii si partenerii de transport
Gestionarea platilor catre furnizori impreuna cu Finance (confirmari, documente)
Comunicarea cu furnizorii si logistica pentru eventuale clarificari sau modificari
Gestionarea neconcordantelor (cantitati lipsa, erori de pret, intarzieri) impreuna cu echipele interne
Inregistrarea datelor si documentelor in sistem (proforme, facturi, packing list etc.)
Colaborarea cu echipa de Customer Operations pentru alinierea cu comenzile clientilor
Cerinte:
Cunostinte solide de utilizare a calculatorului, in special Microsoft Excel
Gandire organizata, tehnica si atentie la detalii
Abilitati bune de comunicare scrisa
Limba italiana: nivel mediu sau superior - obligatoriu (emailuri, documente)
Limba engleza: nivel mediu – avantaj
Experienta in operatiuni / logistica / customer service / lucru cu furnizori B2B este un plus, dar nu obligatorie
Conditii de lucru:
Program: 9:00 – 18:00
Format: Remote
Salariu: 12.000 – 15.000 lei net, cu potential de crestere
Beneficii:
Echipa tanara, dinamica si prietenoasa
Training si dezvoltare profesionala
Reduceri speciale la produse de brand
Candidatii interesati sunt invitati sa trimita CV-ul la hr@fashiondealer.it, mentionand Operations Specialist - Italian Market in subiectul e-mailului. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Adresa:
La distanță
Data actualizării:
5 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.