Ofițer recuperare, Secția Recuperare Amiabilă, Departamentul Recuperare Creanțe
OTP Bank S.A.
8 septembrie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Aplică strategiile, acțiunile, instrumentele și canalele de recuperare amiabilă, precum și urmărește recuperarea integrală a sumelor datorate de clienții băncii aflați în portofoliul alocat spre gestiune, cu înregistrarea acțiunilor întreprinse în aplicațiile dedicate;
Identifică și aplică toate mijloacele de recuperare (comunicare: telefonică/email/sms etc., remitere scrisori, vizite etc.) și negociere corespunzătoare fiecărui client aflat în gestiunea sa, prin contactarea continua a acestuia, în vederea maximizării rezultatului final;
Informează superiorii ierarhici despre cazurile ce necesita acțiuni de intervenție specifică;
Asigură transmiterea oportună și calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdiviziunile specializate ale Bănci pentru recuperare contencioasa, urmărind continuu respectarea prevederilor DNI;
Oferă, la solicitarea clientului, suportul informațional privind restanța înregistrată la credit, inclusiv pentru deținătorii de produse non-creditare ale Băncii;
Acționează în sinergie cu echipa comercială (reprezentanți ai sucursalelor), în vederea implementării soluțiilor de regularizare rapidă a serviciului datoriei, precum și asigurarea realizării acțiunilor necesare, corelat DNI, pentru recuperarea sumelor datorate de clienți;
Participă în elaborarea statisticilor și rapoartelor aferente performanțelor individuale și/sau ale Secției;
Utilizând o platforma comună, activează în sinergie cu Secția Centrul de Contact Multimedia, în contextul operabilității canalelor de comunicare telefonic, IVR, SMS.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare în domeniul juridic / financiar-bancar/ economic;
Experiență de minim 1 an de activitate în sistemul financiar-bancar (constituie un avantaj - în domeniul creditării);
Experiența în poziții ce implică negocierea cu clienții/debitorii constituie un avantaj;
Cunoștințe privind legislația RM în segmentul de recuperare creanțe și domeniul financiar-bancar;
Tehnici de recuperare și produse de creditare bancară;
Tehnici de comunicare, negociere și soluționare a conflictelor;
Nivel avansat de posedare a limbilor română și rusă;
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoștințe informatice: MS Office.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332
Aplică strategiile, acțiunile, instrumentele și canalele de recuperare amiabilă, precum și urmărește recuperarea integrală a sumelor datorate de clienții băncii aflați în portofoliul alocat spre gestiune, cu înregistrarea acțiunilor întreprinse în aplicațiile dedicate;
Identifică și aplică toate mijloacele de recuperare (comunicare: telefonică/email/sms etc., remitere scrisori, vizite etc.) și negociere corespunzătoare fiecărui client aflat în gestiunea sa, prin contactarea continua a acestuia, în vederea maximizării rezultatului final;
Informează superiorii ierarhici despre cazurile ce necesita acțiuni de intervenție specifică;
Asigură transmiterea oportună și calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdiviziunile specializate ale Bănci pentru recuperare contencioasa, urmărind continuu respectarea prevederilor DNI;
Oferă, la solicitarea clientului, suportul informațional privind restanța înregistrată la credit, inclusiv pentru deținătorii de produse non-creditare ale Băncii;
Acționează în sinergie cu echipa comercială (reprezentanți ai sucursalelor), în vederea implementării soluțiilor de regularizare rapidă a serviciului datoriei, precum și asigurarea realizării acțiunilor necesare, corelat DNI, pentru recuperarea sumelor datorate de clienți;
Participă în elaborarea statisticilor și rapoartelor aferente performanțelor individuale și/sau ale Secției;
Utilizând o platforma comună, activează în sinergie cu Secția Centrul de Contact Multimedia, în contextul operabilității canalelor de comunicare telefonic, IVR, SMS.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare în domeniul juridic / financiar-bancar/ economic;
Experiență de minim 1 an de activitate în sistemul financiar-bancar (constituie un avantaj - în domeniul creditării);
Experiența în poziții ce implică negocierea cu clienții/debitorii constituie un avantaj;
Cunoștințe privind legislația RM în segmentul de recuperare creanțe și domeniul financiar-bancar;
Tehnici de recuperare și produse de creditare bancară;
Tehnici de comunicare, negociere și soluționare a conflictelor;
Nivel avansat de posedare a limbilor română și rusă;
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoștințe informatice: MS Office.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.