Ofițer de credite, Florești
Sebo Credit SRL
20 noiembrie 2025
Florești
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Studii superioare (acceptăm și studenți în ultimul an de licență);
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților.
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
De ce SEBO?
Salariu motivant și bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Grafic full time;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md, cu mențiunea ”Ofițer de credite, Florești" sau direct pe link-ul https://talent.sage.hr/jobs/70323426-534d-4fd3-82c8-81bb4d55e687
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Studii superioare (acceptăm și studenți în ultimul an de licență);
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților.
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
De ce SEBO?
Salariu motivant și bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Grafic full time;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md, cu mențiunea ”Ofițer de credite, Florești" sau direct pe link-ul https://talent.sage.hr/jobs/70323426-534d-4fd3-82c8-81bb4d55e687
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera
Adresa:
Florești
str. 31 August 44
str. 31 August 44
Data actualizării:
20 noiembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.