Ofițer conformitate (control intern)
Mikro Kapital Company SRL
11 iunie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Scopul postului:
Asigurarea conformității organizației cu legislația financiară, de reglementare, și de protecție a datelor cu caracter personal, prin monitorizarea riscurilor, aplicarea politicilor interne și instruirea personalului.
Principalele responsabilități:
Monitorizează respectarea legislației financiare, protecția consumatorilor și cerințele BNM;
Identifică și gestionează riscurile de conformitate;
Actualizează politicile și procedurile interne conform legislației în vigoare;
Planifică și execută controale interne periodice;
La identificarea neregulilor propune măsuri corective;
Colaborează cu auditorii interni și externi;
Elaborează rapoarte interne și recomandări pentru management;
Referitor la Protecția datelor cu caracter personal, supraveghează respectarea Legii 133/2011 și, unde este cazul, Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR); asigură informarea și instruirea personalului privind prelucrarea legală a datelor; asigură soluționarea cererilor persoanelor vizate și gestionează eventuale incidente de securitate a datelor; cooperează cu autoritatea de supraveghere in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
Alte responsabilități: Întocmește procesele-verbale ale ședințelor care au loc în cadrul companiei inclusiv ședințe ale Consiliului; arhivează dosarele de creditare.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare (juridice, economice sau financiare).
Experiență profesională de minim 2 ani în domeniul financiar, juridic sau de reglementare.
Cunoștințe solide în legislația aplicabilă (OCN, AML/CFT, etc).
Abilități analitice, atenție la detalii și confidențialitate ridicată.
Beneficiile oferite:
Bonusuri de performanță și tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Program de lucru stabil, de luni până vineri, în baza orarului 09:00-18:00;
Mediu de lucru favorabil și prietenos.
Asigurarea conformității organizației cu legislația financiară, de reglementare, și de protecție a datelor cu caracter personal, prin monitorizarea riscurilor, aplicarea politicilor interne și instruirea personalului.
Principalele responsabilități:
Monitorizează respectarea legislației financiare, protecția consumatorilor și cerințele BNM;
Identifică și gestionează riscurile de conformitate;
Actualizează politicile și procedurile interne conform legislației în vigoare;
Planifică și execută controale interne periodice;
La identificarea neregulilor propune măsuri corective;
Colaborează cu auditorii interni și externi;
Elaborează rapoarte interne și recomandări pentru management;
Referitor la Protecția datelor cu caracter personal, supraveghează respectarea Legii 133/2011 și, unde este cazul, Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR); asigură informarea și instruirea personalului privind prelucrarea legală a datelor; asigură soluționarea cererilor persoanelor vizate și gestionează eventuale incidente de securitate a datelor; cooperează cu autoritatea de supraveghere in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
Alte responsabilități: Întocmește procesele-verbale ale ședințelor care au loc în cadrul companiei inclusiv ședințe ale Consiliului; arhivează dosarele de creditare.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare (juridice, economice sau financiare).
Experiență profesională de minim 2 ani în domeniul financiar, juridic sau de reglementare.
Cunoștințe solide în legislația aplicabilă (OCN, AML/CFT, etc).
Abilități analitice, atenție la detalii și confidențialitate ridicată.
Beneficiile oferite:
Bonusuri de performanță și tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Program de lucru stabil, de luni până vineri, în baza orarului 09:00-18:00;
Mediu de lucru favorabil și prietenos.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
11 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut