Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office-manger
AO HOMECARE
26 aprilie 2013
Chișinău
Asociața Obștească HOMECARE (AOHC) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei de office-manager:
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoştinţe bune de utilizare a computerului și internetului;
Cunoaşterea la nivel înalt (comunicare și scris) a limbilor: româna, rusă şi engleză;
Experiență de minim 6 luni într-o poziție similară;
Un avantaj ar reprezenta permisul de conducere Categoria B.
Office-managerul îndeplinește următoarele sarcini:
Colecteaza (zilnic, saptamanal si lunar informatii) despre activitatea desfașurată de catre toate proiectele implementate de AOHC .
Acorda asistența prin telefon și alte rețele de comunicare;
Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronica;
Asigura protocolul la sedinte, conferinte, întâlniri;
Menţine un sistem eficient, logic şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor;
Indeplineste activitati de copiere/redactare/tehnoredactare diferite materiale.
Traducere simultana in/din l.engleza /l.română.
Oferim:
-Munca stabilă într-o organizației recunoscută atât la nivel național cât și internațional
-Condiţii bune de muncă
-Activitate responsabilă
-Lucru într-o echipă activă
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul până la data de 30 aprilie 2013 la următoarea adresă: ao.homecare@gmail.com sau tamaramanager@yahoo.com.
Persoanele selectate vor fi anunțate și invitate la interviu.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoştinţe bune de utilizare a computerului și internetului;
Cunoaşterea la nivel înalt (comunicare și scris) a limbilor: româna, rusă şi engleză;
Experiență de minim 6 luni într-o poziție similară;
Un avantaj ar reprezenta permisul de conducere Categoria B.
Office-managerul îndeplinește următoarele sarcini:
Colecteaza (zilnic, saptamanal si lunar informatii) despre activitatea desfașurată de catre toate proiectele implementate de AOHC .
Acorda asistența prin telefon și alte rețele de comunicare;
Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronica;
Asigura protocolul la sedinte, conferinte, întâlniri;
Menţine un sistem eficient, logic şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor;
Indeplineste activitati de copiere/redactare/tehnoredactare diferite materiale.
Traducere simultana in/din l.engleza /l.română.
Oferim:
-Munca stabilă într-o organizației recunoscută atât la nivel național cât și internațional
-Condiţii bune de muncă
-Activitate responsabilă
-Lucru într-o echipă activă
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul până la data de 30 aprilie 2013 la următoarea adresă: ao.homecare@gmail.com sau tamaramanager@yahoo.com.
Persoanele selectate vor fi anunțate și invitate la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
26 aprilie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut