Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Infin Edu
29 septembrie 2021
Chișinău
Cerințe către candidat:
Obligatoriu cunoașterea limbii române și ruse, verbal și în scris la nivel fluent;
Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj;
Cunoașterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
Loialitate şi confidenţialitate.
Descrierea postului:
Asigură un flux informaţional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul ei şi punctele de lucru;
Organizează agenda zilnică de lucru a managerului general;
Organizează întalniri de afaceri ;
Redactează documente(rapoarte)
Ce oferim în schimb:
Salariu fix + Bonusuri – pe baza unor indicatori de performanță;
Lucrul într-o echipă tânără și foarte dinamică;
Posibilitatea de a crește în funcție;
Obligatoriu cunoașterea limbii române și ruse, verbal și în scris la nivel fluent;
Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj;
Cunoașterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
Loialitate şi confidenţialitate.
Descrierea postului:
Asigură un flux informaţional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul ei şi punctele de lucru;
Organizează agenda zilnică de lucru a managerului general;
Organizează întalniri de afaceri ;
Redactează documente(rapoarte)
Ce oferim în schimb:
Salariu fix + Bonusuri – pe baza unor indicatori de performanță;
Lucrul într-o echipă tânără și foarte dinamică;
Posibilitatea de a crește în funcție;
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
29 septembrie 2021
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.