Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office Manager
CIRASICO
17 februarie 2009
Chișinău
Descrierea postului:
OFFICE-MANAGER / RECEPTIONISTĂ
Atribuţii şi responsabilităţi:
•Răspunde la telefon şi oferă informaţii interlocutorilor, preia mesaje, sau transferă apeluri către persoana indicată;
•Deschiderea corespondenţei care soseşte în oficiu şi direcţionarea acesteia către persoanele indicate;
•Răspunde corespondenţei de rutină;
•Menţine calendarul şi coordonează întâlnirile Managerului General şi ale altor reprezentanţi ai companiei;
•Localizează şi ataşează documentele potrivite (necesare, indicate) corespondenţei sosite care necesită răspuns;
•Îndosarierea corespondenţei şi a altor documente;
•Înregistrarea hotărârilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei si repartizarea acestora la compartimentele companiei;
•Păstrarea ştampilelor pentru documentele de intrare şi ieşire;
•Face copii ale corespondenţei şi a altor materiale tipărite;
•Întâmpină şi invită vizitatorii, determină natura vizitei şi conduce vizitatorii către persoana indicată;
•Compilează şi menţine liste şi evidenţe ale partenerilor sau potenţialilor parteneri;
•Face comanda de consumabile de birou, le achiziţionează şi le dispensează solicitanţilor;
•Participă la proiecte speciale asignate de Managementul companiei, cu sarcini care intră în sfera de competenţe;
•Ducerea evidenţei agendei şoferilor companiei
•Ducerea evidenţei activităţii sălii de şedinţe
•Întocmirea bugetului săptămânal pentru acoperirea cheltuielilor de gestionare a activităţii administrative a oficiului
Cerinte:
CARACTERISTICI GENERALE:
•Educaţia: Studii superioare/ superioare incomplete
•Experienţa: minim 1 an în domeniu reprezintă un avantaj
•Abilităţi: MS Office
CV-urile cu FOTO (obligatoriu) se vor expedia la adresa de email.
OFFICE-MANAGER / RECEPTIONISTĂ
Atribuţii şi responsabilităţi:
•Răspunde la telefon şi oferă informaţii interlocutorilor, preia mesaje, sau transferă apeluri către persoana indicată;
•Deschiderea corespondenţei care soseşte în oficiu şi direcţionarea acesteia către persoanele indicate;
•Răspunde corespondenţei de rutină;
•Menţine calendarul şi coordonează întâlnirile Managerului General şi ale altor reprezentanţi ai companiei;
•Localizează şi ataşează documentele potrivite (necesare, indicate) corespondenţei sosite care necesită răspuns;
•Îndosarierea corespondenţei şi a altor documente;
•Înregistrarea hotărârilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei si repartizarea acestora la compartimentele companiei;
•Păstrarea ştampilelor pentru documentele de intrare şi ieşire;
•Face copii ale corespondenţei şi a altor materiale tipărite;
•Întâmpină şi invită vizitatorii, determină natura vizitei şi conduce vizitatorii către persoana indicată;
•Compilează şi menţine liste şi evidenţe ale partenerilor sau potenţialilor parteneri;
•Face comanda de consumabile de birou, le achiziţionează şi le dispensează solicitanţilor;
•Participă la proiecte speciale asignate de Managementul companiei, cu sarcini care intră în sfera de competenţe;
•Ducerea evidenţei agendei şoferilor companiei
•Ducerea evidenţei activităţii sălii de şedinţe
•Întocmirea bugetului săptămânal pentru acoperirea cheltuielilor de gestionare a activităţii administrative a oficiului
Cerinte:
CARACTERISTICI GENERALE:
•Educaţia: Studii superioare/ superioare incomplete
•Experienţa: minim 1 an în domeniu reprezintă un avantaj
•Abilităţi: MS Office
CV-urile cu FOTO (obligatoriu) se vor expedia la adresa de email.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 februarie 2009
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.