Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Companie cu Capital Strain
10 ianuarie 2009
Chișinău
Compania cu Capital Strain angajeaza
OFFICE MANAGER
Cerinte :
- Prezenta placuta, dictie buna ;
- Persoana amabila, responsabila, dinamica, serioasa, organizata, meticuloasa, sociabila, punctuala, diplomata, loiala, capabila sa gaseasca solutii la problemele specifice postului;
- Excelente abilitati de comunicare (scrisa si verbala), relationare ;
- Cunostinte avansate de limba romana / rusa;
- Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
- Cunostinte avansate operare PC: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer;
- Cunostinte gestionare/arhivare documente ;
- Redactare documente manageriale ;
Responsabilitati :
- Munca de secretariat, corespondenta, arhivare documente, evidenta contracte;
- Acorda asistenta Directorului General;
- Asigura suport administrativ si operational pentru activitatea zilnica;
- Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta;
- Redacteaza/ traduce scrisori, adrese sau alte documente (Word, Excel);
-Gestioneaza documentele de interes general ale firmei
- Indosarierea, arhivarea si pastrarea sub control a documentelor;
- Pregateste intalniri;
- Asigura activitatile de protocol;
- Tranmiterea ofertelor pentru clienti;
- Alte activitati specifice postului.
REMUNERARE : 3000 lei
Va rugam trimiteti CV (cu poza) la adresa : hr.recruitment@mail.ru
OFFICE MANAGER
Cerinte :
- Prezenta placuta, dictie buna ;
- Persoana amabila, responsabila, dinamica, serioasa, organizata, meticuloasa, sociabila, punctuala, diplomata, loiala, capabila sa gaseasca solutii la problemele specifice postului;
- Excelente abilitati de comunicare (scrisa si verbala), relationare ;
- Cunostinte avansate de limba romana / rusa;
- Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
- Cunostinte avansate operare PC: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer;
- Cunostinte gestionare/arhivare documente ;
- Redactare documente manageriale ;
Responsabilitati :
- Munca de secretariat, corespondenta, arhivare documente, evidenta contracte;
- Acorda asistenta Directorului General;
- Asigura suport administrativ si operational pentru activitatea zilnica;
- Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta;
- Redacteaza/ traduce scrisori, adrese sau alte documente (Word, Excel);
-Gestioneaza documentele de interes general ale firmei
- Indosarierea, arhivarea si pastrarea sub control a documentelor;
- Pregateste intalniri;
- Asigura activitatile de protocol;
- Tranmiterea ofertelor pentru clienti;
- Alte activitati specifice postului.
REMUNERARE : 3000 lei
Va rugam trimiteti CV (cu poza) la adresa : hr.recruitment@mail.ru
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 ianuarie 2009
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut