Office manager

Companie de transport
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Într-o entitate, care activează în domeniul serviciilor de transport internaţional, cu sediul în or. Chişinău, a devenit vacant postul de Office Manager.
Program: 9:00 – 17:00, luni – vineri.
Cerinţe: - studii superioare, nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj; - capacitate de comunicare, atitudine diplomatică; - organizare şi atenţie la detalii, disciplină, lucru în echipă; - abilităţi de operare PC MS Office – Word, Excel, Power Point;
- limba română scris/vorbit fluent;
- limba rusă scris/vorbit fluent;
- limba engleză scris/vorbit;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă.
Responsabilităţi:
- activităţi de administrare a fluxului documentelor, proceselor de lucru;
- gestionare corespondenţă, apeluri telefonice şi email-uri; - menţinerea relaţiilor cu clienţii companiei. Beneficii oferite:
- salariul va fi stabilit în urma interviului în conformitate cu capacităţile;
- mediu de lucru dinamic, posibilităţi de avansare rapidă. CV-urile format Europass cu foto inclus se vor expedia la CV-urile incomplete nu vor fi luate în considerare. Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la sediul companiei pentru convorbire.
Persoana de contact:
Serviciul resurse umane
E-mail:
Atașează CV-ul Crează CV
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Crează CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide