Office manager
Centru de Asistenta si Mediere in Asigurari Allstate Assistance
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
- comunicarea eficienta cu clienții ;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- monitorizarea rezultatelor;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- menținerea legăturii cu clienții, acordându-le asistenta necesară pe durata colaborării cu aceștia;
- identificarea oportunităților ce apar, menținând o atenție sporită la evoluția pieței asigurărilor;
- gestionarea activa a portofoliului de clienți existent.
Cerințe:
- studii superioare economice/juridice;
- limba de stat și rusa la nivel avansat, limba engleza (limba străină constituie un avantaj);
- cunoașterea procesului de lucru și activitate a unui agent economic;
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, etc. (cunoașterea bazei contabilității manageriale este binevenită);
- persoană pozitiva, atentă la detalii, cu bune abilități de planificare, organizare și comunicare, aptitudini de negociere și convingere;
- orientare spre rezultate și capacitate de gestionare a problemelor;
- deținerea carnetului de conducere (categoria B) constituie un avantaj;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@allstate.md cu indicarea funcției.
- comunicarea eficienta cu clienții ;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- monitorizarea rezultatelor;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- menținerea legăturii cu clienții, acordându-le asistenta necesară pe durata colaborării cu aceștia;
- identificarea oportunităților ce apar, menținând o atenție sporită la evoluția pieței asigurărilor;
- gestionarea activa a portofoliului de clienți existent.
Cerințe:
- studii superioare economice/juridice;
- limba de stat și rusa la nivel avansat, limba engleza (limba străină constituie un avantaj);
- cunoașterea procesului de lucru și activitate a unui agent economic;
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, etc. (cunoașterea bazei contabilității manageriale este binevenită);
- persoană pozitiva, atentă la detalii, cu bune abilități de planificare, organizare și comunicare, aptitudini de negociere și convingere;
- orientare spre rezultate și capacitate de gestionare a problemelor;
- deținerea carnetului de conducere (categoria B) constituie un avantaj;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@allstate.md cu indicarea funcției.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳