Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Audit Expres

4 august 2017

Chișinău
Companie specializata in prestarea serviciilor de contabilitate, audit financiar si consultatii fiscale este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager.

Responsabilitati:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Evidenta si raportarea statutului sarcinilor primite;
- Corespondenta cu clientii;
- Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
- Lucrul cu apelurile de intrare și de ieșire;
- Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
- Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clientilor, deservirea cu ceai/cafea/apa (dupa necesitate)

Cerinte:
• Business dress code;
• Aspect placut;
• Experienta in intocmirea scrisorilor de afaceri;
• Time-management;
• Multitasking;
• Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
• Cunostinte avansate in Excel, Word;
• Cunoașterea limbilor: RU, RO și EN (fiind un avantaj);
• Experiența în domeniul respectiv.

Incurajam libera initiativa si apreciem atat moral cat si material aportul fiecarui angajat in dezvoltarea companiei.

p.s: persoanele predispuse la critica, birfe, cat si cei neprietenosi si negativi nu se vor incadra in colectivul nostru ;)
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 august 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut