Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Office manager
                                                                
                                                                            HR-Consulting (www.search4staff.com)
                                                                        
                            28 aprilie 2017
                            Chișinău
                        
                    HR Consulting, agentie de recrutare in Moldova care activeaza din anul 1995 este in cautare candidatului pentru pozitia de Office Manager pentru clientul sau.
Profilul companiei: Companie internațională de cosmetice.
Office Manager
RESPONSABILITATI:
• Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Coordonarea corespondentei si emailurilor, organizarea anumitor.
• Procurarea, verificarea, monitorizarea stocurilor pentru office supplies.
• Va intilni oaspetii companiei care vin la oficiu.
• Alte functii administrative.
CERINTE:
• Experienta in pozitie similara.
• Studii superioare, Business, Administrare sau alte facultati
• Limba romina, rusa,
• Engleza- avantaj.
• Persoana activa, detail oriented responsabila, orientata spre rezultat
• Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
• Cunoașterea 1C
OFERTA:
• Un nivel decent de venit;
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international;
• Posibilitatea dezvoltării carierei într-o companie internațională;
• Pachet social complet;
• Program de loialitate;
• Prânz plătit.
• Oficiu - centru orașului ș.a.
Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa de e-mail: bb40@search4staff.com ; Codul pozitiei: OFF-O ; Telefon: 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
                            
        
    Profilul companiei: Companie internațională de cosmetice.
Office Manager
RESPONSABILITATI:
• Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Coordonarea corespondentei si emailurilor, organizarea anumitor.
• Procurarea, verificarea, monitorizarea stocurilor pentru office supplies.
• Va intilni oaspetii companiei care vin la oficiu.
• Alte functii administrative.
CERINTE:
• Experienta in pozitie similara.
• Studii superioare, Business, Administrare sau alte facultati
• Limba romina, rusa,
• Engleza- avantaj.
• Persoana activa, detail oriented responsabila, orientata spre rezultat
• Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
• Cunoașterea 1C
OFERTA:
• Un nivel decent de venit;
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international;
• Posibilitatea dezvoltării carierei într-o companie internațională;
• Pachet social complet;
• Program de loialitate;
• Prânz plătit.
• Oficiu - centru orașului ș.a.
Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa de e-mail: bb40@search4staff.com ; Codul pozitiei: OFF-O ; Telefon: 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                28 aprilie 2017
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.