Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Birou Asociat de Avocati

4 martie 2017

Chișinău
Angajam office manager cu atributii de secretariat. Candidatul ideal trebuie sa aiba minim liceul terminat, experienta in activitati de asistenta,secretariat,cunostinte PC, confidentialitate , loialitate, abilitati sociale.
Cerinte:
Punctualitate, bun organizator, responsabil, cunostinte Office, persoana dinamica, echipa tanara, acces facil mijloace transport.
Cunostinte operare PC si pachet MS Office( excel , word , mail , internet explorer )
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa
Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete)
Persoana activa, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
Experienta pe un post similar – constituie avantaj
-Permis categoria B- constituie avantaj

ATRIBUTII:
- Preluarea apelurilor telefonice
- Intampinarea clientilor
- Redactarea de cereri, diverse scrisori, emailuri, informări.
- Evidenta facturilor si a incasarilor de la clienti
- Activitati specifice de secretariat.
Asteptam cv-ul la adresa de mail: avocat@law.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 martie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut