Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
SC Imona Grup SRL
18 aprilie 2012
Chișinău
Compania SC Imona Grup SRL anunta locul vacant pentru postul de office-manager.
Responsabilităţi:
- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
-Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei;
- Cunostinte generale in Legislatia Muncii;
- Evidenta tuturor actelor necesare serviciului personal pentru angajatii Companiei;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Persoana responsabila, creativa, comunicabila, dinamica;
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă, engleză (constituie avanaj) ;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilităţi de gestiune a conflictelor;
- Interes profesional şi atitudine de cooperare socială;
Se ofera:
-Salariu atractiv;
-Pachet social;
-Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Orar de munca 9-00 la 18-00 de L până V
1- preselecţia se face prin CV
2-interviul
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poza atasata la adresa electronică:office.imona@ecoprint.md cu indicarea functiei pentru care aplica.
Responsabilităţi:
- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
-Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei;
- Cunostinte generale in Legislatia Muncii;
- Evidenta tuturor actelor necesare serviciului personal pentru angajatii Companiei;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Persoana responsabila, creativa, comunicabila, dinamica;
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă, engleză (constituie avanaj) ;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilităţi de gestiune a conflictelor;
- Interes profesional şi atitudine de cooperare socială;
Se ofera:
-Salariu atractiv;
-Pachet social;
-Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Orar de munca 9-00 la 18-00 de L până V
1- preselecţia se face prin CV
2-interviul
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poza atasata la adresa electronică:office.imona@ecoprint.md cu indicarea functiei pentru care aplica.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 aprilie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut