Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Termostal Imex SRL
6 martie 2012
Chișinău
Cerinţe faţă de candidat:
• doamnă / domnisoară de vîrsta 25-30 ani;
• studii medii sau universitare (sau studii speciale de secretariat);
• experienţă de muncă în domeniu minim 2 ani;
• cunoasterea limbilor româna, rusa, cunoasterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• buna organizare a timpului şi lucrului cu documentaţia;
• operare computer (programele MS Word, MS Excel, Internet);
• operarea tehnicii de birou (fax, centrala telefonică, imprimante, copiator, etc);
• excelente abilitati de comunicare;
• responsabilitate, initiaţivă, spirit de lucru in echipă.
Principalele sarcini şi responsabilităţi:
• planificarea si organizarea activitatăţii eficiente a secretariatului;
• preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
• preluarea, înregistrarea, distribuirea către departamentele abilitate, îndosarierea şi arhivarea corespondenţei;
• asigurarea transmiterii / recepţionării documentelor prin poştă, fax, e-mail;
• redactarea corespondentei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
• efectuarea comenzilor pentru aprovizionarea întreprinderii cu materiale consumabile necesare;
• elaborarea şi redactarea contractelor pentru achiziţia materialelor de birotică si prestarea serviciilor de către furnizori.
Propunem:
• salariu conform abilităţilor;
• pachet social complet;
• condiţii bune de muncă şi dezvoltare.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa e-mail:hr@termostal.md sau la nr. de fax:
74 46 08, cu mentiunea “Office manager”.
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
• doamnă / domnisoară de vîrsta 25-30 ani;
• studii medii sau universitare (sau studii speciale de secretariat);
• experienţă de muncă în domeniu minim 2 ani;
• cunoasterea limbilor româna, rusa, cunoasterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• buna organizare a timpului şi lucrului cu documentaţia;
• operare computer (programele MS Word, MS Excel, Internet);
• operarea tehnicii de birou (fax, centrala telefonică, imprimante, copiator, etc);
• excelente abilitati de comunicare;
• responsabilitate, initiaţivă, spirit de lucru in echipă.
Principalele sarcini şi responsabilităţi:
• planificarea si organizarea activitatăţii eficiente a secretariatului;
• preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
• preluarea, înregistrarea, distribuirea către departamentele abilitate, îndosarierea şi arhivarea corespondenţei;
• asigurarea transmiterii / recepţionării documentelor prin poştă, fax, e-mail;
• redactarea corespondentei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
• efectuarea comenzilor pentru aprovizionarea întreprinderii cu materiale consumabile necesare;
• elaborarea şi redactarea contractelor pentru achiziţia materialelor de birotică si prestarea serviciilor de către furnizori.
Propunem:
• salariu conform abilităţilor;
• pachet social complet;
• condiţii bune de muncă şi dezvoltare.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa e-mail:hr@termostal.md sau la nr. de fax:
74 46 08, cu mentiunea “Office manager”.
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 martie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut