Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
HR-Consulting

29 august 2016

Chișinău
HR Consulting, agentie de recrutare in Moldova care activeaza din anul 1995 este in cautare pentru pozitia de Receptionist cu functii administrative pentru clientul sau.

Profilul companiei: Companie internațională de cosmetice.

Office Manager


RESPONSABILITATI:
• Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Coordonarea corespondentei si emailurilor, organizarea anumitor.
• Procurarea, verificarea, monitorizarea stocurilor pentru office supplies.
• Va intilni oaspetii companiei care vin la oficiu.
• Alte functii administrative

CERINTE:

• Experienta in pozitie similara.
• Studii superioare, Business, Administrare si alte facultati
• Limba romina, rusa, Engleza- avantaj.
• Persoana activa, detail oriented responsabila, orientata spre rezultat
Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
• Cunoașterea 1C- binevenit


OFERTA:
• Un nivel decent de venit;
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international;
• Posibilitatea dezvoltării carierei într-o companie internațională;
• Pachet social complet;
• Program de loialitate;
• Prânz plătit.
• Oficiu - centru orașului ș.a.

Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa bb10@search4staff.com
Codul pozitiei, MANS Telefon 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.

Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
29 august 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut