Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Andiol-Consulting
25 august 2016
Chișinău
Compania este in cautare de o persoana in calitate de office manager.
Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.
Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.
Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.
Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md; si o copie spre: cristina.brinzila1@gmail.com
Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.
Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.
Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.
Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md; si o copie spre: cristina.brinzila1@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 august 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut