Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Andiol-Consulting

25 august 2016

Chișinău
Compania este in cautare de o persoana in calitate de office manager.

Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.

Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.

Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.

Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md; si o copie spre: cristina.brinzila1@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 august 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut