Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Agentie de publicitate

28 ianuarie 2012

Chișinău
Importanta unui office manager poate fi rezumata intr-un cuvant: eficienta.

Responsabilitati:
- Telefoanele
Sa raspunda la toate apelurile telefonice si sa faca legatura cu toate liniile.
- Receptia
Sa intampine clientii si vizitatorii, sa semneze pentru livrari, sa primeasca si sa distribuie corespondenta, facturile , chitante si sa organizeze spatiul de receptie
- Actele
Intocmirea scrisorilor, documentelor, editarea si traducerea.
- Aprovizionarea
Sa se ocupe de aprovizionarea cu articole necesare pentru oficiu .
- Echipamente de birou
Sa asigure buna functionare a aparaturii de birou: fotocopiatoare, faxuri, telefoane etc.
- Sa supravegheze functionarea calculatoarelor si repararea lor daca este necesara, prin chemarea serviciului respective

Cerinte
- Experienta in domeniu
- Cunostinte solide PC (MSOffice, internet, email), operare fax, telefon, copiator, editare
- Capacitate de a lucra in echipa
- Reale ablitati de comunicare si planificare
- Initiativa, perseverenta, dinamism
- Limba romana – excellent, rusa- excellent, engleza- nivel mediu
-Atenta la detalii
- Confidentialitate
-Aspect placut
-Studii finalizate


Beneficii Oferite
Salariul tine cont de experienta si se negociaza in cadrul interviului.

Trimiteti CV-ul cu poza la adresa info@serad.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 ianuarie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut