Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
7 iunie 2016
Chișinău
Domeniu: Servicii internaționale de transportări cargo și logistică.
Program de lucru: luni - vineri, 9:00 - 17:00, pauză de masă - 1h.
Cerințe:
studii superioare > ar fi o prioritate, dar nu sînt obligatorii pentru inceput;
experiență de lucru > ar fi o prioritate, dar nu este obligatorie;
dorința și capacitatea de a se adapta în continuu la cerințele mereu noi, de a invăța lucruri noi > strict obligatorii;
capacitate de comunicare, negociere, atitudine diplomatică, rezistență la volumuri mari de lucru/deadline-uri/stres;
organizare şi atenţie la detalii, disciplină, lucru în echipă;
cunoașterea obligatorie a limbilor:
limba română > scris/vorbit fluent;
limba rusă > scris/vorbit fluent;
limba engleză > scris/vorbit;
abilităţi excelente de operare PC, MS Office - Word, Excel, Power Point;
capacitate de organizare eficientă a timpului și sarcinilor, monitorizarea si controlul desfășurării simultane a mai multor proiecte.
Responsabilități:
activități de administrare, documentare si analiză a fluxului documentelor, proceselor de lucru;
gestionarea corespondenței, apelurilor telefonice, corespondenței şi email-urilor;
menținerea relațiilor cu clienții companiei.
Oferta:
salariul > va fi stabilit în urma finalizării tuturor etapelor concursului (CV, prezentarea documentelor, interviu) în conformitate cu rezultatele acestora;
avansarea > pe măsura efortului depus atît in perioada de probă (3 luni, remunerate) cît și după aceasta, la incadrarea deplină in lucru.
Etape:
vor fi luate în considerare doar CV-urile în format Eropass - îndeplinite în întregime, conform cerințelor (altele sau cele incomplete - vor fi ignorate).
candidații selectați în baza CV-urilor vor fi rugaţi să prezinte o copie scanată a carţi de muncă (în caz că o dețin) şi a buletinului.
în ultima etapă a selecţiei, candidaţii cu CV și acte în regulă vor fi învitaţi la interviu.
Portretul candidatului ideal:
Proaspăt absolvent, pozitiv, energic, comunicabil, motivat să învețe în continuare lucruri noi, să se dezvolte pe plan profesional, să acumuleze experiență și să-și construiască o carieră de succes și de durată.
Program de lucru: luni - vineri, 9:00 - 17:00, pauză de masă - 1h.
Cerințe:
studii superioare > ar fi o prioritate, dar nu sînt obligatorii pentru inceput;
experiență de lucru > ar fi o prioritate, dar nu este obligatorie;
dorința și capacitatea de a se adapta în continuu la cerințele mereu noi, de a invăța lucruri noi > strict obligatorii;
capacitate de comunicare, negociere, atitudine diplomatică, rezistență la volumuri mari de lucru/deadline-uri/stres;
organizare şi atenţie la detalii, disciplină, lucru în echipă;
cunoașterea obligatorie a limbilor:
limba română > scris/vorbit fluent;
limba rusă > scris/vorbit fluent;
limba engleză > scris/vorbit;
abilităţi excelente de operare PC, MS Office - Word, Excel, Power Point;
capacitate de organizare eficientă a timpului și sarcinilor, monitorizarea si controlul desfășurării simultane a mai multor proiecte.
Responsabilități:
activități de administrare, documentare si analiză a fluxului documentelor, proceselor de lucru;
gestionarea corespondenței, apelurilor telefonice, corespondenței şi email-urilor;
menținerea relațiilor cu clienții companiei.
Oferta:
salariul > va fi stabilit în urma finalizării tuturor etapelor concursului (CV, prezentarea documentelor, interviu) în conformitate cu rezultatele acestora;
avansarea > pe măsura efortului depus atît in perioada de probă (3 luni, remunerate) cît și după aceasta, la incadrarea deplină in lucru.
Etape:
vor fi luate în considerare doar CV-urile în format Eropass - îndeplinite în întregime, conform cerințelor (altele sau cele incomplete - vor fi ignorate).
candidații selectați în baza CV-urilor vor fi rugaţi să prezinte o copie scanată a carţi de muncă (în caz că o dețin) şi a buletinului.
în ultima etapă a selecţiei, candidaţii cu CV și acte în regulă vor fi învitaţi la interviu.
Portretul candidatului ideal:
Proaspăt absolvent, pozitiv, energic, comunicabil, motivat să învețe în continuare lucruri noi, să se dezvolte pe plan profesional, să acumuleze experiență și să-și construiască o carieră de succes și de durată.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 iunie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut