Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Decostil, SALON DRAPERII SI TEXTILE
21 martie 2016
Chișinău
OFFICE MANAGER
SALON DRAPERII SI TEXTILE
Cerinţe:
∙ Studii universitare finalizate
∙ Experienţă de lucru de minim 2 ani
∙ Limbile romană, rusă şi engleză(constituie un avantaj);
∙ Excelente abilităţi de organizare şi planificare
∙ Cunoştinţe şi abilităţi de tehnoredactare
∙ Abilităţi de comunicare – uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
∙ Capacitate de a lucra în echipă
Responsabilităţi şi atribuţii:
- Asigură interfaţă de comunicare în relaţiile dintre director/angajaţi şi director/terţi.
- Innoieste si actualizeaza informatia in internet privind activitatea companiei
- Asigura redactarea documentelor/corespondenţei de protocol
- Realizează procedurarea şi urmăreşte respectarea circuitului informaţional în companie, verifică îmbunătăţirea acestuia.
- Se ocupă de organizarea secretariatului de la nivelul personalului din subordinea directorului, de urmărirea şi păstrarea evidenţelor obligatorii, managementului informaţie, conform procedurilor existente.
- Traduce în/din limba engleză/rusă/romana documentele de prezentare ale companiei sau a altor documente specifice managementului companiei
Compania oferă:
- Program de lucru de 8 ore/zi (de la 9.00 pînă la 18.00);
- Pachet social complet;
- Salarizare motivanta;
- Creştere profesională;
Vă rugăm să expediaţi CV cu poză si indicarea denumirii pozitiei vacante, pe adresa de email: elen8319@inbox.ru
SALON DRAPERII SI TEXTILE
Cerinţe:
∙ Studii universitare finalizate
∙ Experienţă de lucru de minim 2 ani
∙ Limbile romană, rusă şi engleză(constituie un avantaj);
∙ Excelente abilităţi de organizare şi planificare
∙ Cunoştinţe şi abilităţi de tehnoredactare
∙ Abilităţi de comunicare – uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
∙ Capacitate de a lucra în echipă
Responsabilităţi şi atribuţii:
- Asigură interfaţă de comunicare în relaţiile dintre director/angajaţi şi director/terţi.
- Innoieste si actualizeaza informatia in internet privind activitatea companiei
- Asigura redactarea documentelor/corespondenţei de protocol
- Realizează procedurarea şi urmăreşte respectarea circuitului informaţional în companie, verifică îmbunătăţirea acestuia.
- Se ocupă de organizarea secretariatului de la nivelul personalului din subordinea directorului, de urmărirea şi păstrarea evidenţelor obligatorii, managementului informaţie, conform procedurilor existente.
- Traduce în/din limba engleză/rusă/romana documentele de prezentare ale companiei sau a altor documente specifice managementului companiei
Compania oferă:
- Program de lucru de 8 ore/zi (de la 9.00 pînă la 18.00);
- Pachet social complet;
- Salarizare motivanta;
- Creştere profesională;
Vă rugăm să expediaţi CV cu poză si indicarea denumirii pozitiei vacante, pe adresa de email: elen8319@inbox.ru
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 martie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.