Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
Havas Media Moldova
2 martie 2016
Chișinău
Office Manager
RESPONSABILITATI
• Mentinerea oficiului la un nivel inalt
• Inregistrarea, scanarea, repartizarea documentelor si a postei etc.
• Ducerea evidentei lucrarilor petrecute in oficiu
• Primirea si redirectionarea apelurilor
• Comunicarea eficienta cu furnizorii in privinta serviciilor prestate
• Pregatirea salii pentru sedinta
• Intilnirea clientilor
CANDIDATUL POTRIVIT:
- studii superioare
- dorinta si capacitate de a lucra o perioada indelungata
- abilitati de comunicare cu colegii si clientii
- perseverenta si motivare interioara
- capacitate de a lucra productiv
- abilitati de prezentare si vorbire in public
- punctualitate si etica personala
- cunoasterea limbii romane, ruse, engleze la nivel inalt
- cunoasterea calculatorului: MS office, internet, Excel
OFERIM:
- Pachet salarial competitiv, angajarea conform Codului Muncii;
- Condiții confortabile de lucru – oficiu în centrul Chișinăului, în apropiere de companiile clienților
- Graficul de muncă de luni pînă vineri, de la 09:00- 18:00 cu pauză de masă;
- Instruire și noi cunoștințe;
- Oportunitatea de a creşte profesional şi de a cunoaşte persoane noi
- Ajutor și sprijin la toate etapele de lucru;
- Cultura corporativa dezvoltată;
Salariul de start se determină în urma rezultatelor interviului de angajare.
Doar candidaţii selectaţi în baza CV-urilor vor fi contactati pentru interviu.
RESPONSABILITATI
• Mentinerea oficiului la un nivel inalt
• Inregistrarea, scanarea, repartizarea documentelor si a postei etc.
• Ducerea evidentei lucrarilor petrecute in oficiu
• Primirea si redirectionarea apelurilor
• Comunicarea eficienta cu furnizorii in privinta serviciilor prestate
• Pregatirea salii pentru sedinta
• Intilnirea clientilor
CANDIDATUL POTRIVIT:
- studii superioare
- dorinta si capacitate de a lucra o perioada indelungata
- abilitati de comunicare cu colegii si clientii
- perseverenta si motivare interioara
- capacitate de a lucra productiv
- abilitati de prezentare si vorbire in public
- punctualitate si etica personala
- cunoasterea limbii romane, ruse, engleze la nivel inalt
- cunoasterea calculatorului: MS office, internet, Excel
OFERIM:
- Pachet salarial competitiv, angajarea conform Codului Muncii;
- Condiții confortabile de lucru – oficiu în centrul Chișinăului, în apropiere de companiile clienților
- Graficul de muncă de luni pînă vineri, de la 09:00- 18:00 cu pauză de masă;
- Instruire și noi cunoștințe;
- Oportunitatea de a creşte profesional şi de a cunoaşte persoane noi
- Ajutor și sprijin la toate etapele de lucru;
- Cultura corporativa dezvoltată;
Salariul de start se determină în urma rezultatelor interviului de angajare.
Doar candidaţii selectaţi în baza CV-urilor vor fi contactati pentru interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 martie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut