Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
CONSAM SA

14 octombrie 2015

Chișinău
Cerințe:
- studii superioare economice si/sau contabile,
- cunoașterea limbilor română, rusă (la nivel avansat),
- experiență minim un 1 an
- operare PC, Word, Excel
- abilități de redactare a corespondenței în afaceri
- calități personale: amabilitate, atitudine responsabilă față de muncă, perspicacitate, lucru în echipă

Responsabilitățile principale:
- Ținerea lucrărilor de secretariat și redactarea documentației de afaceri, preluarea și direcționarea apelurilor telefonice,
- Implementarea și monitorizarea traseului angajaților (recrutarea, instruirea și evaluarea periodică);
- Participare la stabilirea obiectivelor și acțiunilor referitor la managementul resurselor umane;
- Formarea de concluzii și recomandări de lucru cu personalul;
- Identificarea strategiilor de motivare a angajaților;
- Perfectarea documentelor necesare (angajare, transfer, eliberare);
- Evidența și completarea periodică a formularelor de strictă evidență;
- Nivel inalt de autoorganizare,

Compania oferă:
- salarizare decentă
- pachet social deplin
- condiţii de muncă plăcute

Program de lucru: zi deplină
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
14 octombrie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut