Office manager

Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Angajăm OFFICE MANAGER cu experiență de muncă
Compania „AGRODOR” este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager. Noi avem nevoie de o persoană care să cunoască foarte bine limbile română, rusă şi engleză, să fie o persoană puternică, ambiţioasă şi organizată.
Persoana care va ocupa această funcţie la AGRODOR va avea obligaţiunile:
1. Va urmări ca toţi angajaţii să cunoască actele emise în companie, legislaţia în vigoare necesară pentru activitate;
2. Va întocmi și administra actele de angajare;
3. Va completa tabelul de pontaj;
4. Va ordona actele companiei;
5. Va îndeplini indicaţiile directorului;
6. Va organiza activitatea în oficiu;
7. Va avea grijă de oaspeţii oficiului
8. Va prelua apelurile telefonice, faxurile, va gestiona poşta electronică.
Persoanele interesate și care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea funcție pentru care candidează la adresa: agrodor.succes@agrodor.md
Vrem să vă atenţionăm că sediul „Agrodor” se află 14 km de Chișinău, pe traseul Chişinău-Străşeni.
Atașează CV-ul Crează CV
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Crează CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide