Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager

7 aprilie 2015

Chișinău
Angajăm OFFICE MANAGER cu experiență de muncă
Compania „AGRODOR” este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager. Noi avem nevoie de o persoană care să cunoască foarte bine limbile română, rusă şi engleză, să fie o persoană puternică, ambiţioasă şi organizată.
Persoana care va ocupa această funcţie la AGRODOR va avea obligaţiunile:
1. Va urmări ca toţi angajaţii să cunoască actele emise în companie, legislaţia în vigoare necesară pentru activitate;
2. Va întocmi și administra actele de angajare;
3. Va completa tabelul de pontaj;
4. Va ordona actele companiei;
5. Va îndeplini indicaţiile directorului;
6. Va organiza activitatea în oficiu;
7. Va avea grijă de oaspeţii oficiului
8. Va prelua apelurile telefonice, faxurile, va gestiona poşta electronică.
Persoanele interesate și care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea funcție pentru care candidează la adresa: agrodor.succes@agrodor.md
Vrem să vă atenţionăm că sediul „Agrodor” se află 14 km de Chișinău, pe traseul Chişinău-Străşeni.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 aprilie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut