Office manager

Agrodor
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: Pina la 2 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Angajăm OFFICE MANAGER cu experiență de muncă, care va îndeplini şi obligaţiunile MANAGER PENTRU RESURSE UMANE.
Compania „AGRODOR” este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager și manager resurse umane. Noi avem nevoie de o persoană care să cunoască foarte bine limbile română, rusă şi engleză, să fie o persoană puternică, ambiţioasă şi organizată. Această persoană trebuie să dorească să muncească într-o echipă de oameni tineri şi entuziaşti, să-i placă să lucreze cu oamenii şi să nu-i fie frică de probleme. Totodată noul nostru angajat va trebui să gestioneze uşor situaţiile de criză şi să rămână bine dispus pentru comuncarea cu angajaţii, oaspeţii şi clienţii noştri. În acelaşi timp va trebui să-şi planifice bine timpul de lucru şi să fie dispus să-şi ajute colegii.
Persoana care va ocupa această funcţie la AGRODOR va avea obligaţiunile:
1. Va recruta şi va angaja persoane la posturile vacante;
2. Va urmări ca toţi angajaţii să cunoască actele emise în companie, legislaţia în vigoare necesară pentru activitate;
3. Va întocmi și administra actele de angajare;
4. Va completa tabelul de pontaj;
5. Va ordona actele companiei;
6. Va îndeplini indicaţiile directorului;
7. Va organiza activitatea în oficiu;
8. Va avea grijă de oaspeţii oficiului
9. Va prelua apelurile telefonice, faxurile, va gestiona poşta electronică.

Persoanele interesate și care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea funcție pentru care candidează la adresa: agrodor.succes@agrodor.md
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide