Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
OFFICE MANAGER
Rodal-S

6 iulie 2011

Chișinău
Responsabilitati:
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din companie;
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
Inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;
Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
Organizarea si, dupa caz, traducerea documentelor;
Coordonarea si realizarea expeditiilor de corespondenta;
Rezolvarea problemelor administrative in timp util;

Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Experienta minim 1 an intr-un post similar;
Excelente abilitati de comunicare si organizare;
Abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;
Fluenta in limba romana, engleza, rusa;
Cunoasterea programelor din pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point);
Responsabilitate, corectitudine, seriozitate si dinamism;
Capacitate de adaptare si invatare rapida;
Creativitate si spirit de initiativa;

Compania ofera pachet salarial motivant plus bonusuri, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate transmiteti cv-ul pe adresa: info@rodal-s.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 iulie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut