Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office-manager
Compania

3 noiembrie 2014

Chișinău
Principalele sarcini de muncă:
- activități de secretariat, logistice si administrative;
- gestionarea apelurilor telefonice si evidenta corespondenţei;
- menţinerea, arhivarea şi actualizarea documentelor de uz intern;
- asigurarea logisticii aferente deplasărilor (rezervări bilete transport, camere hotel).
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţa de muncă într-un post similar minim 1 an reprezintă un avantaj;
- abilităţi de operare a instrumentelor Microsoft Office;
- vorbirea fluentă a limbilor română si rusă;
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- responsabilitate, sociabilitate, abilităţi organizatorice;
- capacitatea de a lucra cu termeni limită şi respectarea acestora.

Va rugam sa ne transmiteti CV-ul la adresa resurseumane@lapmol.md si sa mentionati in subiectul mail-ului job-ul pentru care aplicati
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 noiembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut