Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
ICS,,Adevarul Media'' SRL
26 mai 2014
Chișinău
Responsabilități
• Evidența contractelor cu clienții si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare periodic de expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali)
• Intocmirea de raportari specifice, efectuarea documentarii si raspuns in termenele solicitate, catre conducere;
• Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii, partenerii, gestiunea resurselor material necesare functionarii corecte a biroului;
• Alte sarcini punctuale, in functie de dinamica activitatii
• vînzarea produselor companiei (cărţi, DVD-uri) în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
Solicitanți eligibili:
• Orientare spre client;
• Experiență în vanzări;
• Abilități de comunicare și negociere;
• Capacitate de a lua decizii;
• Limba română şi rusă – nivel avansat.
Calități personale:
• Dorința de a-si influența câștigurile;
• Capacitatea de a înțelege nevoile clienților;
• Personalitate cu o gîndire pozitivă;
• Amabilitate şi eficienţă.
Compania oferă
• Salariu motivant;
• Număr de telefon mobil corporativ;
• Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de specialişti cu experienţa în domeniu.
Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-urile la adresa de e-mail:
stella.mihailova@adevarulholding.ro
• Evidența contractelor cu clienții si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare periodic de expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali)
• Intocmirea de raportari specifice, efectuarea documentarii si raspuns in termenele solicitate, catre conducere;
• Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii, partenerii, gestiunea resurselor material necesare functionarii corecte a biroului;
• Alte sarcini punctuale, in functie de dinamica activitatii
• vînzarea produselor companiei (cărţi, DVD-uri) în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
Solicitanți eligibili:
• Orientare spre client;
• Experiență în vanzări;
• Abilități de comunicare și negociere;
• Capacitate de a lua decizii;
• Limba română şi rusă – nivel avansat.
Calități personale:
• Dorința de a-si influența câștigurile;
• Capacitatea de a înțelege nevoile clienților;
• Personalitate cu o gîndire pozitivă;
• Amabilitate şi eficienţă.
Compania oferă
• Salariu motivant;
• Număr de telefon mobil corporativ;
• Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de specialişti cu experienţa în domeniu.
Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-urile la adresa de e-mail:
stella.mihailova@adevarulholding.ro
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
26 mai 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.