Office Manager
Remark Imobil

20 decembrie 2025

Chișinău
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Remark Imobil — companie imobiliară în continuă creștere, caută un profesionist organizat, proactiv și orientat spre oameni, care să asigure buna funcționare a biroului și să susțină eficient procesele interne.

Profilul căutat:

Persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată spre rezultate
Abilități excelente de comunicare și relaționare cu oamenii
Capacitate de a gestiona simultan mai multe sarcini și proiecte
Inițiativă, energie pozitivă și atitudine proactivă

Responsabilități:

Gestionarea activității zilnice a biroului și a fluxului de informații interne
Recepționarea apelurilor și programarea întâlnirilor
Înregistrarea și gestionarea solicitărilor clienților
Lucru cu portofoliul companiei
Crearea, gestionarea și publicarea conținutului pe rețelele de socializare
Suport în întocmirea documentelor și contractelor

Ce oferim:

Mediu de lucru modern, profesionist și dinamic
O echipă tânără, ambițioasă și colaborativă
Implicare directă în proiecte interne și oportunități de dezvoltare profesională

Trimite CV-ul tău la hr@remark.md sau contactează-ne la 0788 70 888
? Biroul nostru: str. Mihai Viteazu 4, clădirea Royal Tower
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 decembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.