Chișinău, Sculeanca
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Responsabilităţi:
Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Intocmirea si inregistrarea actelor primare: cereri, ordine, altele;
Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la serviciile firmei;
Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea);
Cerinţe faţă de candidaţi:
Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
Se ofera:
Salariu atractiv;
Pachet social;
Grafic de munca 8.30 - 17.30; 5 zile in saptamina
Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa;
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!
Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Intocmirea si inregistrarea actelor primare: cereri, ordine, altele;
Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la serviciile firmei;
Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea);
Cerinţe faţă de candidaţi:
Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
Se ofera:
Salariu atractiv;
Pachet social;
Grafic de munca 8.30 - 17.30; 5 zile in saptamina
Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa;
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!
Adresa:
Chișinău, Sculeanca
str. Calea Ieșilor 10B
str. Calea Ieșilor 10B
Data actualizării:
6 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.