Office Manager
IuteCredit

24 noiembrie 2025

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Căutăm un Office Manager dinamic, organizat și orientat spre rezultate, care să asigure buna funcționare a activităților zilnice și să contribuie la crearea unui mediu de lucru eficient, profesionist și plăcut.
Dacă ești o persoană cu inițiativă, atentă la detalii și cu abilități excelente de coordonare, te invităm să te alături echipei noastre
Ce vei face?

Asigură funcționarea zilnică optimă a biroului și gestionează logistic toate activitățile administrative.
Planifică și coordonează achizițiile pentru birou: identifică nevoile interne, solicită oferte, negociază condițiile comerciale și gestionează relația cu furnizorii, urmărind calitatea și respectarea termenelor de livrare.
Asigură respectarea bugetului administrativ și propune soluții de optimizare a costurilor.
Gestionează corespondența internă și externă (e-mailuri, poștă, curierat) și asigură un flux corect al documentelor;Monitorizează și transmite către departamentul financiar documentele primare contabile (facturi, chitanțe, contracte);
Coordonează aspectele logistice legate de călătoriile în interes de serviciu (planificare, rezervări, itinerarii, documente necesare) pentru angajații companiei și reprezentanții Iute Group.
Gestionează activitățile de recepție și protocol, pregătește spațiile pentru întâlniri, asigură materiale și suport logistic necesar.
Participă activ la planificarea logistică a evenimentelor interne și externe (selectarea locațiilor, contractarea furnizorilor, gestionarea bugetelor, pregătirea materialelor).
Colaborează cu echipa de HR pentru diverse proiecte și inițiative interne.

Ne așteptăm de la tine să ai:

Studii superioare finalizate (de preferat în domeniul administrativ, economic sau comunicare).
Minimum 2-3 ani experiență într-un rol similar (Office Manager / Assistant Manager / Administrator birou).
Cunoștințe solide de operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Capacitate excelentă de organizare și prioritizare a sarcinilor.
Abilități interpersonale și de comunicare foarte bune.
Spirit de inițiativă, proactivitate și atenție la detalii.
Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (scris și vorbit).

De ce să alegi echipa iute:

Salariu competitiv fix – recunoaștem valoarea și contribuția ta.
Tichete de masa – pentru bunăstarea ta zilnică.
Asigurare medicală privată – pentru liniștea și siguranța ta.
Cadouri pentru momentele importante din viață – pentru că ne place să sărbătorim împreună.
Programe de formare profesională și dezvoltare continuă – te sprijinim să îți dezvolți abilitățile și cariera;
Acoperirea a 50% din costurile cursurilor de limba engleză – susținem învățarea continuă și perfecționarea personală;
Un mediu de lucru colaborativ, inovator și plin de energie - unde ideile tale contează cu adevărat,
Oportunitatea de a contribui la proiecte cu impact real – și de a face parte dintr-o echipă care crește împreună.

Dacă te regăsești în descriere, trimite-ne CV-ul la hire@iutecredit.md și alătură-te echipei iute.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 noiembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.