Office Manager
15 000 lei pe lună, brut
CA ”General Asigurari” SA
19 noiembrie 2025
Chișinău, Сentru
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Cerințe fată de candidat:
• studii superioare sau medii de specialitate;
• experiența pe un post similar sau cunoașterea lucrărilor de secretariat, ar fi un avantaj;
• abilități de comunicare, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• abilități în lucru cu programele Microsoft, operarea cu tehnica de birou;
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu inițiativă, cu abilități organizatorice și spiritul de a lucra în echipă;
• cunoașterea limbii române, rusă (scris si vorbit).
Responsabilități:
• preluarea și transmiterea apelurilor telefonice și mesajelor electronice;
• informarea/consultarea apelanților și vizitatorilor despre Companie și produsele acesteia;
• primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței de intrare;
• redactarea și expedierea corespondenței de ieșire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale Companiei;
• organizarea ședințelor, conferințelor;
• asigurarea protocolului.
Condiții de muncă:
- Echipă tânără, prietenoasă și profesională;
- Condiții confortabile de muncă;
- Salariul 15 000 MDL.
Candidații interesați sunt invitați sa expedieze CV-ul
la următoarea adresă de e-mail
Ne rezervăm dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.
• studii superioare sau medii de specialitate;
• experiența pe un post similar sau cunoașterea lucrărilor de secretariat, ar fi un avantaj;
• abilități de comunicare, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• abilități în lucru cu programele Microsoft, operarea cu tehnica de birou;
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu inițiativă, cu abilități organizatorice și spiritul de a lucra în echipă;
• cunoașterea limbii române, rusă (scris si vorbit).
Responsabilități:
• preluarea și transmiterea apelurilor telefonice și mesajelor electronice;
• informarea/consultarea apelanților și vizitatorilor despre Companie și produsele acesteia;
• primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței de intrare;
• redactarea și expedierea corespondenței de ieșire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale Companiei;
• organizarea ședințelor, conferințelor;
• asigurarea protocolului.
Condiții de muncă:
- Echipă tânără, prietenoasă și profesională;
- Condiții confortabile de muncă;
- Salariul 15 000 MDL.
Candidații interesați sunt invitați sa expedieze CV-ul
la următoarea adresă de e-mail
Ne rezervăm dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Fluent
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Alexandr Puskin 47/5
str. Alexandr Puskin 47/5
Data actualizării:
19 noiembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.