Office manager
Sunpack SRL
16 octombrie 2025
Chișinău, Telecentru
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Descrierea postului:
îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
perfectarea, redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice a companiei;
asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta;
arhivarea corespondenţei şi documentelor de interes general ale companiei;
abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
abilități de negociere cu furnizorii.
Responsabilități:
Studii superioare;
Cunoasterea limbii romane si ruse (scris, vorbit) la nivel avansat;
Cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit) la nivel intermediar;
Selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
Capacitatea de a formula si exprima clar gandurile.
Cunostinţe de baza in domeniul utilizarii calculatorului (MS Office, Windows), cunoaşterea programei 1C este un avantaj.
Abilitati de convingere si de identificare a necesitatilor clientului.
Caracteristici personale: nivel inalt de responsabilitate, punctualitate, corectitudine, comunicabilitate, perseverenta.
Orar de lucru: zi completa.
Locul de lucru: Chisinau,
Dacă ai multe din calitățile descrise mai sus️, trimite-ne CV-ul și o poză de-a ta la adresa hr@sunpack.md și așteaptă telefonul nostru! Succes!
îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
perfectarea, redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice a companiei;
asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta;
arhivarea corespondenţei şi documentelor de interes general ale companiei;
abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
abilități de negociere cu furnizorii.
Responsabilități:
Studii superioare;
Cunoasterea limbii romane si ruse (scris, vorbit) la nivel avansat;
Cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit) la nivel intermediar;
Selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
Capacitatea de a formula si exprima clar gandurile.
Cunostinţe de baza in domeniul utilizarii calculatorului (MS Office, Windows), cunoaşterea programei 1C este un avantaj.
Abilitati de convingere si de identificare a necesitatilor clientului.
Caracteristici personale: nivel inalt de responsabilitate, punctualitate, corectitudine, comunicabilitate, perseverenta.
Orar de lucru: zi completa.
Locul de lucru: Chisinau,
Dacă ai multe din calitățile descrise mai sus️, trimite-ne CV-ul și o poză de-a ta la adresa hr@sunpack.md și așteaptă telefonul nostru! Succes!
Adresa:
Chișinău, Telecentru
str. Korolenko 6
str. Korolenko 6
Data actualizării:
16 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.