Office manager
Remax Total
24 iunie 2025
Chișinău, Rîșcani
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Dacă ești o persoană energică, atentă la detalii și pasionată de organizare, te invităm să te alături echipei noastre! Căutăm un Office Manager care să asigure buna funcționare a activităților administrative și să ofere suport esențial echipei noastre de profesioniști în domeniul imobiliar.
Responsabilități
Gestionarea activității de birou
Organizarea eficientă a activităților zilnice ale biroului
Gestionarea apelurilor telefonice și corespondenței
Aprovizionarea cu materiale necesare funcționării biroului
Programarea întâlnirilor cu clienții, întâmpinarea clienților și oferirea detaliilor de bază despre serviciile agenției
Administrarea documentelor și menținerea arhivei
Asistență Director
Coordonarea agendei și programarea întâlnirilor importante
Pregătirea documentelor necesare pentru ședințe și prezentări
Asistență în desfășurarea proiectelor specifice
Urmărirea sarcinilor delegate pentru a asigura finalizarea acestora la timp
Competențe necesare
Experiență relevantă în administrarea activităților de birou
Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă
Cunoașterea limbii române și ruse (limba engleză constituie un avantaj)
Operare avansată în MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Utilizarea platformelor de social media (Facebook, Instagram, etc.)
Capacitate de a gestiona sarcini multiple simultan (multitasking)
Inițiativă și orientare spre soluții (proactivitate)
Program și beneficii
Program full-time
Mediu de lucru dinamic
Posibilitatea de dezvoltare profesională
Training-uri de specialitate
Ești gata să accepți o nouă provocare profesională? Aplică acum la total.chisinau@remax.md și alătură-te echipei noastre!
Responsabilități
Gestionarea activității de birou
Organizarea eficientă a activităților zilnice ale biroului
Gestionarea apelurilor telefonice și corespondenței
Aprovizionarea cu materiale necesare funcționării biroului
Programarea întâlnirilor cu clienții, întâmpinarea clienților și oferirea detaliilor de bază despre serviciile agenției
Administrarea documentelor și menținerea arhivei
Asistență Director
Coordonarea agendei și programarea întâlnirilor importante
Pregătirea documentelor necesare pentru ședințe și prezentări
Asistență în desfășurarea proiectelor specifice
Urmărirea sarcinilor delegate pentru a asigura finalizarea acestora la timp
Competențe necesare
Experiență relevantă în administrarea activităților de birou
Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă
Cunoașterea limbii române și ruse (limba engleză constituie un avantaj)
Operare avansată în MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Utilizarea platformelor de social media (Facebook, Instagram, etc.)
Capacitate de a gestiona sarcini multiple simultan (multitasking)
Inițiativă și orientare spre soluții (proactivitate)
Program și beneficii
Program full-time
Mediu de lucru dinamic
Posibilitatea de dezvoltare profesională
Training-uri de specialitate
Ești gata să accepți o nouă provocare profesională? Aplică acum la total.chisinau@remax.md și alătură-te echipei noastre!
Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Calea Orheiului 28/1
str. Calea Orheiului 28/1
Data actualizării:
24 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut