Office manager
Laiola SRL

28 noiembrie 2025

Chișinău, Botanica
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Compania Laiola SRL angajează Office manager.

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, (engleza este un avantaj);
- Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator (Microsoft Office, Corespondență, Browsere web).
- Creare conținut pe rețele sociale - avantaj.

Caracteristici personale:
- Responsabilitate
- Capacitatea de a învăța rapid
- Atenție la detalii
- Abilități de comunicare și de soluționare a problemelor
- Gândire flexibilă și creativă
- Spirit de echipă si organizatoric
- Punctualitate

Responsabilități:
- Administrarea activității zilnice a biroului – asigurarea bunei funcționări a spațiului de lucru (echipamente, consumabile, curățenie, logistică).
- Gestionarea corespondenței online - comunicarea cu furnizorii, transportatorii, autoritățile și clienții companiei.
- Suport administrativ pentru echipă și conducere – redactarea documentelor.
- Gestionarea contractelor –editarea, arhivarea documentelor – menținerea unui sistem organizat, fizic și digital, pentru documente și Contracte.
- Pregătirea dosarului pentru participarea la licitații publice de produse și lucrări.
- Gestionarea echipamentelor IT și Office – solicitarea intervențiilor tehnice și urmărirea mentenanței.
- Redirecționarea emailurilor și apelurilor către inginerii și consultanții companiei.
- Implementarea politicilor interne – respectarea procedurilor interne și susținerea unui mediu de lucru eficient și organizat.
- Contribuție la imaginea profesională a companiei – prin comunicare, punctualitate și atitudine pro-activă.
- Comunicarea cu Serviciul HR privind emiterea ordinilor și cererile de angajare, concediu și eliberare angajați.
- Comunicarea cu personalul privind completarea și semnarea actelor corespunzătoare.
- Comunicarea cu transportatorii, brokerul vamal și urmărirea procesului de devamare a mărfurilor.
- Alte activități administrative.
- Rețele sociale - avantaj.

Pentru toate aspectele postului vei avea parte de instruire și susținerea echipei.

Oferim:
- Salariu motivant
- Condiții de muncă în oficiu modern
- Echipă veselă și binevoitoare
- Program de lucru la birou de luni - vineri 08:00-17:00
- Oportunități de creștere in carieră

Dacă te simți confortabil să lucrezi cu documentele această funcție va fi una relaxantă pentru tine.
Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail.
Lucrul în Echipă
Corespondenta de afaceri
MicrosoftOffice
Managementul documentelor
Adresa:
Chișinău, Botanica
str. Calea Basarabiei 26/6
Data actualizării:
28 noiembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.