Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
17 decembrie 2013
Chișinău
Office manager
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- cunostinte operare PC (MS Office, internet);
- cunostinte elementare de contabilitate;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- cunoaşterea a limbii române, ruse şi engleze.
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
– lucru de secretariat – receptionarea apelurilor telefonice, inregistrarea si evidenta corespondentei, inregistrarea si evidenta arhivei;
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu official decent, achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă.
Regim de muncă:
luni - vineri (9:00 – 18:00).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul (cu poză) la adresa electronică: marketpromoshop@gmail.com - indicând obligatoriu functia pentru care aplică.
Sau contactati la nr. 078696096, pentru mai multe detalii.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- cunostinte operare PC (MS Office, internet);
- cunostinte elementare de contabilitate;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- cunoaşterea a limbii române, ruse şi engleze.
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
– lucru de secretariat – receptionarea apelurilor telefonice, inregistrarea si evidenta corespondentei, inregistrarea si evidenta arhivei;
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu official decent, achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă.
Regim de muncă:
luni - vineri (9:00 – 18:00).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul (cu poză) la adresa electronică: marketpromoshop@gmail.com - indicând obligatoriu functia pentru care aplică.
Sau contactati la nr. 078696096, pentru mai multe detalii.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 decembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut