Office manager

Universul Ferestrelor
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Office Manager
Ești o persoană ambițioasă, cu abilități de organizare și comunicare avansate?
Te poți alipi echipei “Universul Ferestrelor in Moldova “, ca impreuna să creștem și să facem lucruri frumoase!

Responsabilități:
-Organizarea și coordonarea atribuțiilor de administrare și proceduri de birou;
-Procesarea cererilor primite de la clienți și partenerii;
-Indeplinirea activitaților de secretariat și corespondență ( tiparire,multiplicare,transmitere si arhivare acte, email)
-Organizarea angajamentelor de ordin logistic: birotica, accesorii și materiale adiacente producerii etc.
-Organizarea si asigurarea evenimentelor de afaceri (pregătire p/u intilniri și ședinte, deservire clienți ceai/cafea)

Profilul candidatului:
-Capacități de organizare si comunicare la nivel inalt
-Cunoaștere la nivel a PC si a pachetului MS Office
-Cunoastere fluenta a limbilor romană si rusă la nivel de comunicare și scris
-Poate organiza managementul timpului și lucru cu documentele
-Experiența in domeniu similar va fi considerat un avantaj

Beneficiile angajatului:
-Angajare oficială cu pachet social complet
-Condiții si confort la locul de muncă in cadrul unei companii cu un sistem de management modern
-Salariu avantajos achitat la timp(nivelul salariului se va stabili în urma interviului)
-Locație și oficiu ultramodern in inima capitalei
-Colectiv prietenos, dinamic și motivant
Telefon:
060001748, 022-595545
Persoana de contact:
Sergiu
E-mail:
Site:
https://universul-ferestrelor.md/
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide