Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager
6 000 – 10 000 lei pe lună
La Studio 13
20 octombrie 2022
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Office Manager Creativ
Responsabilități:
-Executarea lucrărilor de secretariat;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
- Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
- Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
- Prezentarea, promovarea produsului companiei în reţele sociale, completarea datelor în sistem (CRM);
- Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Cerințe:
- Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
- Organizare a spațiului de lucru;
- Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru anterioară nu este necesară;
Condiții:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant;
- un colectiv tînăr și unit;
- program de lucru: luni-vineri. 12:00 -20:00
Amplasarea Chisinau sector Buiucani, str. Alba Iulia 75, etajul 3.
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: muzicstudio13@gmail.com
Responsabilități:
-Executarea lucrărilor de secretariat;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
- Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
- Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
- Prezentarea, promovarea produsului companiei în reţele sociale, completarea datelor în sistem (CRM);
- Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Cerințe:
- Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
- Organizare a spațiului de lucru;
- Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru anterioară nu este necesară;
Condiții:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant;
- un colectiv tînăr și unit;
- program de lucru: luni-vineri. 12:00 -20:00
Amplasarea Chisinau sector Buiucani, str. Alba Iulia 75, etajul 3.
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: muzicstudio13@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 octombrie 2022
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut