Office manager (Secretar/ă) / part-time
8 000 lei pe lună, net
Condominiu-Service
22 octombrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Part-time
Nu contează
În locația angajatorului
Condominiu-service este o companie cu o vastă experiență în administrarea și deservirea clădirilor premium din Chișinău.
Program de lucru: luni-vineri, orele 8:30-15:00.
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, colectarea datelor);
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
- întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Cerințe:
-cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
-abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
-bune cunoștințe de operare PC;
-cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
-conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Condiții de muncă:
-angajare oficială în cîmpul muncii;
-salariu motivant;
-un colectiv tînăr și unit;
-abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
-program de lucru: luni-vineri, orele 8:30-15:00.
Program de lucru: luni-vineri, orele 8:30-15:00.
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, colectarea datelor);
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
- întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Cerințe:
-cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
-abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
-bune cunoștințe de operare PC;
-cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
-conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Condiții de muncă:
-angajare oficială în cîmpul muncii;
-salariu motivant;
-un colectiv tînăr și unit;
-abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
-program de lucru: luni-vineri, orele 8:30-15:00.
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Mediu
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.