Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager (HR, secretar-referent)
Deeplace
23 august 2011
Chișinău
Cerințe față de candidat:
• Studii superioare
• Experiență în domeniul HR și managementului oficiului – minimum 1 an
• Cunoștințe și utilizarea avansată PC (MS Office, internet, email) și operarea cu echipamentul de birou: imprimantă, copiator.
• Cunoașterea codului muncii și a legilor din domeniul legislației muncii
• Experiență în organizarea de evenimente corporative -avantaj
• Posedarea limbilor: romana si rusa la perfectie. Cunoastearea limbii engleze contituie avantaj.
• Persoană responsabilă, organizată, spirit de inițiativă, scrupuloasă, comunicativă, diplomată.
• Aptitudini deosebite de comunicare interpersonala
Responsabilități:
• Editarea, arhivarea, administrarea și menținerea în ordine a documentelor de personal (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, evidenta concediilor, evidenta polițelor medicale, tabele de pontaj, cărți de muncă etc.), a documentației companiei.
• Cunoașterea climatului psihologic al personalului companiei și implimentarea de activități pentru menținerea unui climat pishologic pozitiv
• Organizarea spatiului de lucru, asigurarea oficiului cu birotică, controlul curățeniei în oficiu, gestionarea si comandarea pranzului angajatilor
• Organizarea evenimentelor corporative
• Gestionarea echipamentelor de birou (imprimante, PC, copiator etc)
• Menținerea legăturii între companie și companiile ce oferă servicii companiei.
Beneficii oferite: Conditii excelente de lucru si salarizare, echipa tanara, atmosfera profesionista de lucru, program full time (09:00 - 18:00, cu pauza de pranz 1 ora), oficiul în centrul orașului (langa Hotelul Cosmos). Pranz, ceai, cafea din partea companiei.
• Studii superioare
• Experiență în domeniul HR și managementului oficiului – minimum 1 an
• Cunoștințe și utilizarea avansată PC (MS Office, internet, email) și operarea cu echipamentul de birou: imprimantă, copiator.
• Cunoașterea codului muncii și a legilor din domeniul legislației muncii
• Experiență în organizarea de evenimente corporative -avantaj
• Posedarea limbilor: romana si rusa la perfectie. Cunoastearea limbii engleze contituie avantaj.
• Persoană responsabilă, organizată, spirit de inițiativă, scrupuloasă, comunicativă, diplomată.
• Aptitudini deosebite de comunicare interpersonala
Responsabilități:
• Editarea, arhivarea, administrarea și menținerea în ordine a documentelor de personal (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, evidenta concediilor, evidenta polițelor medicale, tabele de pontaj, cărți de muncă etc.), a documentației companiei.
• Cunoașterea climatului psihologic al personalului companiei și implimentarea de activități pentru menținerea unui climat pishologic pozitiv
• Organizarea spatiului de lucru, asigurarea oficiului cu birotică, controlul curățeniei în oficiu, gestionarea si comandarea pranzului angajatilor
• Organizarea evenimentelor corporative
• Gestionarea echipamentelor de birou (imprimante, PC, copiator etc)
• Menținerea legăturii între companie și companiile ce oferă servicii companiei.
Beneficii oferite: Conditii excelente de lucru si salarizare, echipa tanara, atmosfera profesionista de lucru, program full time (09:00 - 18:00, cu pauza de pranz 1 ora), oficiul în centrul orașului (langa Hotelul Cosmos). Pranz, ceai, cafea din partea companiei.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 august 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.