Office Manager (Departamentul Dezvoltare)
Felicia Healthcare Group
24 iunie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Grupul de companii FELICIAsusține cu încredere generații sănătoase!
Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine!
Responsabilitățile tale vor include:
gestionarea corespondenței și comunicării interne și externe;
sarcini administrative și organizatorice atribuite Departamentului Dezvoltare a companiei;
asigurarea efectuării plăților către furnizori;
lucrul cu facturile, actele de primire predare, precum și cu alte documente aferente bunei gestionări a imobilelor companiei;
alte activități organizatorice și adminstrative.
Ce căutăm:
compatibilitate cu valorile FELICIA: responsabilitate, profesionalism, transparență, încredere, curaj și empatie;
comunicare clară și eficientă, atât verbală, cât și în scris;
atenție la detalii și gândire analitică;
gestionarea mai multor sarcini concomitente, capacitatea de a prioritiza;
cunoșterea fluentă a limbilor Română și Rusă;
experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj;
cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word și Excel);
capacitatea de a lucra în echipă și independent.
De ce să alegi FELICIA:
un mediu de lucru dinamic și profesionist, alături de o echipă dedicată și ambițioasă;
pachet salarial competitiv și beneficii atractive;
transport și prânz, asigurate de companie;
posibilitatea de creştere profesională.
Adresa: str. N.Milescu Spataru 36, sect. Ciocana
Dacă te regăsești în descriere, aplică acum și alătură-te echipei Felicia!
Trimite CV-ul tău la hr@felicia.md și începe o carieră dedicată sănătății și comunității!
Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine!
Responsabilitățile tale vor include:
gestionarea corespondenței și comunicării interne și externe;
sarcini administrative și organizatorice atribuite Departamentului Dezvoltare a companiei;
asigurarea efectuării plăților către furnizori;
lucrul cu facturile, actele de primire predare, precum și cu alte documente aferente bunei gestionări a imobilelor companiei;
alte activități organizatorice și adminstrative.
Ce căutăm:
compatibilitate cu valorile FELICIA: responsabilitate, profesionalism, transparență, încredere, curaj și empatie;
comunicare clară și eficientă, atât verbală, cât și în scris;
atenție la detalii și gândire analitică;
gestionarea mai multor sarcini concomitente, capacitatea de a prioritiza;
cunoșterea fluentă a limbilor Română și Rusă;
experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj;
cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word și Excel);
capacitatea de a lucra în echipă și independent.
De ce să alegi FELICIA:
un mediu de lucru dinamic și profesionist, alături de o echipă dedicată și ambițioasă;
pachet salarial competitiv și beneficii atractive;
transport și prânz, asigurate de companie;
posibilitatea de creştere profesională.
Adresa: str. N.Milescu Spataru 36, sect. Ciocana
Dacă te regăsești în descriere, aplică acum și alătură-te echipei Felicia!
Trimite CV-ul tău la hr@felicia.md și începe o carieră dedicată sănătății și comunității!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut