Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager (cu cunostinte de contabilitate sau economie)
Asti Studio SRL
1 decembrie 2015
Chișinău
Compania Asti Studio SRL cu activitate in domeniul IT este in cautare de o persoana responsabilă și competentă.
Responsabilități:
- Ofera support administrativ directorului;
- Gestionează corespondența prin e-mail cu clientii companiei și alte parți terțe;
- Gestionează documentația companiei inclusiv contracte cu furnizorii, contracte de angajare, etc.
- Cunoașterea și gestionarea documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale).
- Organizeaza evenimente pru angajati.
Cerințe:
- Studii superioare finisate (preferabil in sfera finantelor, juridice sau contabilitate);
- Cunostinte de baza in contabilitate si finaciare vor constitui un avantaj;
- Experienta in domeniu va constitui un avantaj;
- Cunoasterea limbii romane, ruse si engleza la nivel avansat;
- Cunoștinte PC (MS Windows, MS Office, E-mail Client, Fax, Internet browsers, etc);
- Persoană organizată, responsabilă și rezistentă la stres;
- Capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv și capacitate de convingere;
- Capacitatea de a comunica efectiv și de a rezolva conflicte.
Condiții:
- echipă tînără și prietenoasă;
- condiții confortabile de muncă (sediul în regiune centrală a Chișinăului);
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oraș;
- nivel competitiv de plată (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului și testării);
- pachet social.
Toate persoanele interesate sunt invitate să trimita CV in Română sau Engleză și sau o scrisoare introductivă despre personalitatea proprie.
Vă mulțumim și așteptăm în colectivul nostru!
Responsabilități:
- Ofera support administrativ directorului;
- Gestionează corespondența prin e-mail cu clientii companiei și alte parți terțe;
- Gestionează documentația companiei inclusiv contracte cu furnizorii, contracte de angajare, etc.
- Cunoașterea și gestionarea documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale).
- Organizeaza evenimente pru angajati.
Cerințe:
- Studii superioare finisate (preferabil in sfera finantelor, juridice sau contabilitate);
- Cunostinte de baza in contabilitate si finaciare vor constitui un avantaj;
- Experienta in domeniu va constitui un avantaj;
- Cunoasterea limbii romane, ruse si engleza la nivel avansat;
- Cunoștinte PC (MS Windows, MS Office, E-mail Client, Fax, Internet browsers, etc);
- Persoană organizată, responsabilă și rezistentă la stres;
- Capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv și capacitate de convingere;
- Capacitatea de a comunica efectiv și de a rezolva conflicte.
Condiții:
- echipă tînără și prietenoasă;
- condiții confortabile de muncă (sediul în regiune centrală a Chișinăului);
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oraș;
- nivel competitiv de plată (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului și testării);
- pachet social.
Toate persoanele interesate sunt invitate să trimita CV in Română sau Engleză și sau o scrisoare introductivă despre personalitatea proprie.
Vă mulțumim și așteptăm în colectivul nostru!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 decembrie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut