Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office manager / asistent proiecte
11 ianuarie 2018
Chișinău
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
Organizarea si coordonarea activităților administrative de oficiu,
Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice,
Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor ,
Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou etc.),
Perfectarea documentației de gestiune a cadrelor,
Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor etc.),
Traducerea la necesitate a documentelor în cadrul proiectelor.
Candidatul IDEAL are caracteristicele
Studii universitare în economie, juridică, filologie, social,psihologie,
sau Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent
Studii în domeniul secretariatului este un avantaj
Experiență în poziția similară minim 1 an
Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
Cunoașterea legislației muncii
Comunicare și relaționare interpersonală
Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint etc.)
Organizarea si coordonarea activităților administrative de oficiu,
Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice,
Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor ,
Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou etc.),
Perfectarea documentației de gestiune a cadrelor,
Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor etc.),
Traducerea la necesitate a documentelor în cadrul proiectelor.
Candidatul IDEAL are caracteristicele
Studii universitare în economie, juridică, filologie, social,psihologie,
sau Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent
Studii în domeniul secretariatului este un avantaj
Experiență în poziția similară minim 1 an
Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
Cunoașterea legislației muncii
Comunicare și relaționare interpersonală
Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint etc.)
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
11 ianuarie 2018
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.