Office manager / asistent proiecte
10 000 – 12 000 lei pe lună, net
Proconsulting SRL
20 mai 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui nou coleg /noi colege la funcția de Office manager / Asistent proiecte, care va asigura managementul biroului și facilitarea implementării proiectelor de consultanță.
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
- Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
- Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 mai 2025
Telefon:
+373 69122585
Copiază
Telefon:
+373 22210089
Copiază
E-mail:
office@proconsulting.md
Copiază
Persoana de contact:
Anatolie Palade
Anatolie Palade
Website-ul companiei:
https://www.bizplan.md
https://www.bizplan.md
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut