Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Non-tv manager
Havas Media Moldova
15 iulie 2015
Chișinău
RESPONSABILITĂŢI
• Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor client – agenţie prin permanentă comunicare şi întelegere a necesităţilor ambelor părţi
• Coordonarea proiectelor pe OOH, Internet, Radio etc
• Ducerea evidenţei/controlul şi monitorizarea proiectelor, întocmirea dărilor de seamă,
• Elaborarea strategiilor de marketing pentru clienţii cheie împreună cu echipa
• Comunicarea eficientă cu furnizorii în asigurarea calităţii serviciilor/produselor prestate
CANDIDATUL POTRIVIT:
- abilităţi de comunicare şi lucru în echipă
- perseverenţă şi motivare interioară
- capacitatea de a lua decizii în situaţii de stres
- abilităţi de prezentare şi vorbire în public
- punctualitate şi etică personală
- cunoaşterea limbii romane, ruse, engleze
- cunoaşterea calculatorului: MS office, internet
- studii superioare preferabil în ştiinte economice, marketing, business şi administrare
OFERIM:
- Pachet salarial competitive, angajarea conform Codului Muncii;
- Condiții confortabile de lucru – oficiu în centrul Chișinăului, în apropiere de companiile clienților
- Graficul de muncă de luni pînă vineri, de la 09:00- 18:00 cu pauză de masă;
- Instruire și noi cunoștințe;
- Oportunitatea de a creşte profesional şi de a cunoaşte persoane noi
- Ajutor și sprijin la toate etapele de lucru;
- Cultura corporativa dezvoltată;
Salariul de start se determină în urma rezultatelor interviului de angajare.
• Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor client – agenţie prin permanentă comunicare şi întelegere a necesităţilor ambelor părţi
• Coordonarea proiectelor pe OOH, Internet, Radio etc
• Ducerea evidenţei/controlul şi monitorizarea proiectelor, întocmirea dărilor de seamă,
• Elaborarea strategiilor de marketing pentru clienţii cheie împreună cu echipa
• Comunicarea eficientă cu furnizorii în asigurarea calităţii serviciilor/produselor prestate
CANDIDATUL POTRIVIT:
- abilităţi de comunicare şi lucru în echipă
- perseverenţă şi motivare interioară
- capacitatea de a lua decizii în situaţii de stres
- abilităţi de prezentare şi vorbire în public
- punctualitate şi etică personală
- cunoaşterea limbii romane, ruse, engleze
- cunoaşterea calculatorului: MS office, internet
- studii superioare preferabil în ştiinte economice, marketing, business şi administrare
OFERIM:
- Pachet salarial competitive, angajarea conform Codului Muncii;
- Condiții confortabile de lucru – oficiu în centrul Chișinăului, în apropiere de companiile clienților
- Graficul de muncă de luni pînă vineri, de la 09:00- 18:00 cu pauză de masă;
- Instruire și noi cunoștințe;
- Oportunitatea de a creşte profesional şi de a cunoaşte persoane noi
- Ajutor și sprijin la toate etapele de lucru;
- Cultura corporativa dezvoltată;
Salariul de start se determină în urma rezultatelor interviului de angajare.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 iulie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.