Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Media planner
ZenithOptimedia Moldova
25 aprilie 2013
Chișinău
Compania ZenithOptimedia Moldova invita candidati pentru poziția - Media Planner.
Responsabilitati:
1. Crearea planurilor media pentru campaniile publicitare în conformitate cu obiectivele și strategiile comunicate.
2. Analiza eficienței campaniei de publicitate;
3. Întocmirea rapoartelor săptămânale și finale privind activitatea campaniilor de publicitate;
4. Analiza activităților promoționale ale concurenților;
5. pregatirea analizelor in baza datelor specializate.
6. Identificarea și înțelegerea problemelor si oportunitatilor, compararea datelor din diferite surse pentru a trage concluzii si lua masuri impreuna si sub supravegherea Manager-ul echipei.
Cunoștințe și competențe necesare:
1. Studii superioare (se va acorda prioritate candidaților cu studii in marketing);
2. Cunoașterea Excel, Power Point - la nivel de utilizator avansat;
3. Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (scris și vorbit);
4. disponibilitatea și capacitatea de a lucra cu cifre, cu volum mari de date.
5. Adaptatibilitate – capacitatea de a mentine eficienta in munca atunci cind apar schimbari majore in modul sau mediu de lucru.
6. Capacitate de a lucre atat separate cit si in echipa.
Condiții de munca:
1. Program - Full-time;
2. studii continue din contul companiei ( training-uri interne si externe ) ;
3. posibilitati de crestere (atat profesionale cit și financiare).
Responsabilitati:
1. Crearea planurilor media pentru campaniile publicitare în conformitate cu obiectivele și strategiile comunicate.
2. Analiza eficienței campaniei de publicitate;
3. Întocmirea rapoartelor săptămânale și finale privind activitatea campaniilor de publicitate;
4. Analiza activităților promoționale ale concurenților;
5. pregatirea analizelor in baza datelor specializate.
6. Identificarea și înțelegerea problemelor si oportunitatilor, compararea datelor din diferite surse pentru a trage concluzii si lua masuri impreuna si sub supravegherea Manager-ul echipei.
Cunoștințe și competențe necesare:
1. Studii superioare (se va acorda prioritate candidaților cu studii in marketing);
2. Cunoașterea Excel, Power Point - la nivel de utilizator avansat;
3. Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (scris și vorbit);
4. disponibilitatea și capacitatea de a lucra cu cifre, cu volum mari de date.
5. Adaptatibilitate – capacitatea de a mentine eficienta in munca atunci cind apar schimbari majore in modul sau mediu de lucru.
6. Capacitate de a lucre atat separate cit si in echipa.
Condiții de munca:
1. Program - Full-time;
2. studii continue din contul companiei ( training-uri interne si externe ) ;
3. posibilitati de crestere (atat profesionale cit și financiare).
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 aprilie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut