Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
MARKETING STRATEGY MANAGER
Starnet
8 septembrie 2011
Chișinău
Obligatiuni si responsabilitati (conform fisei de post):
- Definirea si coordonarea implementarii planului de marketing
- Analiza clientilor, a produselor si a competitiei, atat pe piata locala, cat si internationala
- Identificarea tendintelor si cerintelor specifice ale clientilor existenti sau potentiali
- Stabilirea obiectivelor si coordonarea activitatii de cercetare a pietei
- Identificarea nevoilor de raportare periodica si administrarea datelor si informatiilor de marketing
- Monitorizarea brandului StarNet
- Monitorizarea indicatorilor de performanta ai Departamentului de Marketing si formularea recomandarilor privind oportunitatilor de dezvoltare sau de comunicare
- Analiza tendintelor in industrie si intocmirea planurilor strategice de dezvoltare a produselor si serviciilor companiei
- Gestiunea planului consolidat de proiecte
- Evaluarea si imbunatatirea proceselor de marketing
Cerinte fata de candidat:
Studii:
- Superioare, in sociologie, marketing sau alte discipline economice
Experienta in domeniu:
- Experienta relevanta in marketing
- Preferabil in sectorul de telecomunicatii
- Rezultate concrete deosebite in activitatea profesionala de pana acum
Cunostinte:
- cunostinte avansate computer, familiaritate cu domeniul telecomunicatiilor si a cercetarilor de piata
- cunoasterea pitetei de telecomunicatii din Moldova constituie un avantaj important
Abilitati practice:
- Capacitate de analiza si conceptualizare
- Bune calitati de comunicare
- Rezistent la stres
- Spirit de echipa
- Orientare spre rezultate
Competente (calitati personale):
- Analitic, explorator, conectat la noile tendinte, creativ, inovator, responsabil, calitati de lider
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului.
- Definirea si coordonarea implementarii planului de marketing
- Analiza clientilor, a produselor si a competitiei, atat pe piata locala, cat si internationala
- Identificarea tendintelor si cerintelor specifice ale clientilor existenti sau potentiali
- Stabilirea obiectivelor si coordonarea activitatii de cercetare a pietei
- Identificarea nevoilor de raportare periodica si administrarea datelor si informatiilor de marketing
- Monitorizarea brandului StarNet
- Monitorizarea indicatorilor de performanta ai Departamentului de Marketing si formularea recomandarilor privind oportunitatilor de dezvoltare sau de comunicare
- Analiza tendintelor in industrie si intocmirea planurilor strategice de dezvoltare a produselor si serviciilor companiei
- Gestiunea planului consolidat de proiecte
- Evaluarea si imbunatatirea proceselor de marketing
Cerinte fata de candidat:
Studii:
- Superioare, in sociologie, marketing sau alte discipline economice
Experienta in domeniu:
- Experienta relevanta in marketing
- Preferabil in sectorul de telecomunicatii
- Rezultate concrete deosebite in activitatea profesionala de pana acum
Cunostinte:
- cunostinte avansate computer, familiaritate cu domeniul telecomunicatiilor si a cercetarilor de piata
- cunoasterea pitetei de telecomunicatii din Moldova constituie un avantaj important
Abilitati practice:
- Capacitate de analiza si conceptualizare
- Bune calitati de comunicare
- Rezistent la stres
- Spirit de echipa
- Orientare spre rezultate
Competente (calitati personale):
- Analitic, explorator, conectat la noile tendinte, creativ, inovator, responsabil, calitati de lider
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 septembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut